חזרתי אליכם :):)

MuzicMan168

New member
חזרתי אליכם :):)

אחרי שנה \ חצי שנה משהו כזה אני שוב פה , למה ? לא היה לי מה לעשות בשבת פתאום נפל עליי הארי פוטר ככה הסתכל עליי .. אמרתי נקרא והנה אני פה :| אז מה חדש ????? גיליתם מיזה רא"ב ? דמבלדור מת בסוף ? :| מה יהיה ?
 
תשובות + וולקאם!!../images/Emo24.gif

נגלה מי זה רא"ב רק בספר השביעי..
יש ניחושים והשערותשזה אחיו של סיריוס (רגולוס בלק) ויש כאלה שטוענים שזה האגריד (זה סתם תאוריות מצחיקות ושוטיות..) דמבי אכן מת, בצער רב וביגון קודר, אבל יש כאלו שמאמינים שהוא מאותגר קיומית, סתם פיטפוטי ביצים.. מה יהיה?? אני לא רולינג אז אני לא יכולה לענות לך על זה..
ועכשיו... לרגע שחיכינו לו מכל.. ברוכה הבאה!!
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
ועוד ועוד!!
אני דניאלה, בת 11 וחצי מכפ"ס.. השתלבות נעימה!!
 
ברוך שובך! ../images/Emo24.gif

אתה אומר שרק עכשיו קראת את הספר השישי??? אה רא"ב- רוב הרמזים מצביעים על רגולוס בלק. דמבלדור- לא מת.
סתם... אני הדר, 16. אהה שהות נעימה!
 
למעלה