MuzicMan168
New member
חזרתי אליכם 

אחרי שנה \ חצי שנה משהו כזה אני שוב פה , למה ? לא היה לי מה לעשות בשבת פתאום נפל עליי הארי פוטר ככה הסתכל עליי .. אמרתי נקרא והנה אני פה :| אז מה חדש ????? גיליתם מיזה רא"ב ? דמבלדור מת בסוף ? :| מה יהיה ?
אחרי שנה \ חצי שנה משהו כזה אני שוב פה , למה ? לא היה לי מה לעשות בשבת פתאום נפל עליי הארי פוטר ככה הסתכל עליי .. אמרתי נקרא והנה אני פה :| אז מה חדש ????? גיליתם מיזה רא"ב ? דמבלדור מת בסוף ? :| מה יהיה ?