חזרתי אחרי החתונה (9/4/03) !!!

אירית 3

New member
חזרתי אחרי החתונה (9/4/03) !!!

אני כמובן ממש נהנתי !!! דבר ראשון אני רוצה להמליץ על הרב שלנו, הרב יוסף זלמנוביץ, לכל הבנות שעדיין אין להם רב הוא ממש מומלץ, הוא יודע לרתק את הקהל, כל האורחים אבל כולם עמדו והקשיבו לחופה, כולם אמרו שהטקס היה אחד היפים שראו וביקשו את הטלפון שלו. (חוץ מזה הוא מאוד ליברלי ולא דורש מקווה. היה חשוב לי גם לתת טבעת אז הוא שילב את זה מאוד יפה במהלך הטקס לפני שבירת הכוס). המקום - בית הלורדים, היו אחלה. התקליטן - ניב מאינפינטי היה מדהים. הצלם - יוסי רם סטודיו רגעים בצילום, נעלם לנו מידי פעם אבל חוץ מזה הוא היה טוב. בר אקטיבי - שוטים, היו הרבה מעל המצופה, כל הזמן ראיתי אותם ברחבה עם משהו אחר (אני לא שותה אז דאגו לעשות לי שייקים ללא אלכוהול). עיצוב - שרון מארגמן, אני אישית לא ממליצה עליה, היא הגיעה מאוחר, לא עשתה את כל מה שסיכמנו, ב-7:20 החופה עדיין לא היתה מוכנה. בקיצור די התאכזבתי.
 

ענתושי

New member
קודם כל המון מזל טוב ../images/Emo65.gif

אני אשמח לטלפון של הרב וגם מאיפה הוא וכמה הוא לוקח (אפילו שזו צריכה להיות "תרומה"...) ?
 

אירית 3

New member
הגעתי אליו דרך חברה,

הוא לא דיבר איתנו על כסף וששאלנו הוא אמר שכמה שאנחנו רוצים, נפגשנו איתו בתל אביב, אחרי שהגענו אליו גילינו שהוא גם רב צבאי (בעלי משרת בקבע) אבל העדפנו לקחת אותו אזרחית. הטלפון - 625602-054
 

חנץ

New member
קודם כל מזל טוב, והערה קטנה -

הייתי בפגישה עם שרון ב18:10 בגן (בית הלורדים)!! אז קודם כל היה מדהים, למרות ששמתי לב שדווקא המזנונים בקבלת הפנים לא עמדו עדיין, אבל שרון סיימה כבר הכל ולכן הסתובבתי בעצמי (היא התעסקה עם דברים אחרים) וראיתי את סידורי השולחן, שולחנות הבר, בית הקפה, וכמובן הסיבה שלשמה הגעתי - החופה. והערתי - כשאני הייתי החופה עמדה כבר מוכנה, למעט כמובן הנרות שהיו כבויים, ושרון אמרה שהיא מדליקה ממש בתחילת האירוע כדי שהם לא יכבו. אני אישית כבר סגרתי איתה ואני ממש לא מתכוונת להחליף אותה (למרות שאולי היא תירצה להחליף אותי כי אני משגעת אותה....
.....)
 

14042003

New member
ואני כבר חשבתי שאני היחידה שמשגעת

אותה............ אני ממש מרגישה לא נעים כל פעם שאני מתקשת אליה...אבל נשארו עוד יומיים....
 

אירית 3

New member
היית בבית הלורדים ב-9/4/03 ?

אני הגעתי ב7:20 והיא נראתה כעדיין עובדת על החופה . חוץ מזה סיכמנו שהיא תשים לנו עששיות על העצים והיא לא שמה, סיכמנו שהחופה תהייה הרבה יותר שמאלה והיא מיקמה אותה באמצע הגן, סיכמנו על זר ורדים ורודים עם ניצני הדרים ירוקים וקיבלתי זר ורוד עם כלמנתינות כתומות (לדעתי ורוד וכתום זה שילוב ממש מכוער), אז היא אמרה לי שיום לפני היא חיפשה בפרדסים ניצנים ירוקים ולא מצאה, בסדר יכול להיות שבאמת אין אבל אפשר להרים טלפון ולהגיד לי את זה אולי אני אחליט על משהו אחר, היו לי שתי שושבניות וסיכמנו שהיא תביא להם ארבעה פרחי לבנים לשיער אבל גם אותם היא שכחה, בנוסף המרכזי שולחן נראו הרבה יותר טוב בתמונות שלה מאשר במציאות (נר יותר שמן), סיכמנו שבחוץ יהיו שולחנות בר והם היו בתוך האולם. אני בגדול מאוד התאכזבתי, כמובן שאחרי רבע שעה שכחתי מזה.
 

אילת39

New member
מה אני אגיד...

נשמע שיש לך CASE...הבחורה פישלה... העיקר שהיה לך כיף...מזל טוב!!
 

אירית 3

New member
תאמת היא פישלה איתנו לאורך כל הדרך

קבעה פגישה וביטלה אותה כמה דקות אחרי שהיתה צריכה להגיע, קבענו פגישה חדשה והיא פשוט לא הגיעה, קבענו באולם והיא הייתה צריכה להביא דוגמאות של מה שרצינו ושכחה להביא אותן, הסיבה שלקחנו אותה היתה שפשוט הרגשנו שהיא מבינה את הראש שלנו והתעלמנו מכל זה.
 

14042003

New member
מזל טוב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo141.gif../images/Emo142.gif../images/Emo79.gif|שמש

המון מזל טוב.... הלחצת אותי קצת עם השורה על שרון.....היא המעצבת שלנו...והחתונה ביום שני.. בכל אופן הכי חשוב שנהנת!!!!! מזל טוב!!! שגית
 

אירית 3

New member
אני לא רוצה להלחיץ אף אחת

פשוט אני יצאתי מאוד לא מרוצה וזה מעבן אותי כי העיצוב היה לי מאוד חשוב. פשוט תדאגי מחר לטלפן אליה ולוודא שהיא זוכרת כל מה שסיכמתם.
 

DD23

New member
מזל טוב ../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo23.gif../images/Emo42.gif

 

פורת24

New member
המון מזל טוב../images/Emo65.gif

נשמע כאילו בסה"כ היה טוב, ולעניין הפאשלות - המיועד שלי יגיד לך בשמחה שתמיד יש פאשלות, אני בטוחה שבמקרה הזה אלו פאשלות שרק את שמת לב אליהן, וזה מה שחשוב. והעיקר שעכשיו את נשואה ושתזכו להרבה שנים של אושר יחד!
 

אירית 3

New member
אני נורא נהנתי !!!

ובמהלך הערב מי בכלל רואה משהו,אבל עכשיו כשאני חושבת על זה אני מתעצבנת
 

פורת24

New member
גם אותי זה היה מעצבן

אבל מה תעשי עכשיו? אם ממש יש לך כוח לזה את יכולה לתבוע אותה, אבל אני לא בטוחה שזה מה שבא לך לעשות אחרי החתונה. פשוט תתרכזי בדברים הטובים שהיו - ונשמע שבסה"כ הרוב היה טוב - ותחשבי קדימה, כי להתעצבן עכשיו ממש לא יתן לך הרבה. שיהיה שוב מזל טוב!
 

אירית 3

New member
אני לא מתכוונת לעשות שום דבר

חוץ מלהוציא קצת קיטור, אבל בגלל שהיא מתמחרת כל פריט בנפרד אני לא מתכוונת לשלם על מה שהיא לא עשתה (כמו העששיות)
 
למעלה