חזרתי אחי ואחיותי

חזרתי אחי ואחיותי

אני מקווה שתמשיכו להתפלל עלי אייל בן זהבה אני צריך רחמי שמים מרובים
 
אישי אריאלה אני זקוק להרבה תפילות

אנא התפללו עלי ה' יברך אתכם . אמן ממני הצעיר אייל
 
ה' סולח

אחד מהדברים המופלאים היא התשובה. אם אדם חטא לה' השאיר לו ה' פתח לתשובה. שנאמר "כי לא אחפוץ במות הרשע כי אם ישוב רשע מדרכו וחיה" , ועוד נאמר " כי לא אחפוץ במות המת" ,ועוד "רשעת הרשע לא יכשל בה ביום שובו מפשעו". הכין ה' דרך לחוטאים שישובו אליו . עקרי התשובה הם : עזיבת החטא , להצטער על החטא ולקבל לא לשוב על חטא זה. מה הוא רחום אף אתה רחום מה הוא חנון אף אתה חנון. אנו מצווים להדבק במדות ה' . אם ה' מוחל וסולח אחרי שאדם התחרט , אנחנו על אחת כמה וכמה שצריכים להיות סלחנים כלפי הבריות. ומי שיהיה סלחן לבריות גם לו משמים יסלחו ולא יקפידו עליו. בפרט אם האדם הצטער כמה וכמה פעמים , אל לנו להיות קשים להתפיס. הוו מתלמידיו של אהרון: אהרון היה מפייס בן אנשים וכך הרבה שלום בעם. אנא מכם יהודים רחמנים השתדלו לסלוח ולמחול. ה' מוחל אנחנו לא????? ממני הצעיר אייל
 
למעלה