חזרתיייייייי

tiptipon

New member
חזרתיייייייי

אחרי יומיים של התקנת תוכנות וכאב ראש (נדפק לי ההארד דיסק - פורמט) אני כאן - אפשר להתחיל בבלאגן - ויפה שעה אחת קודם. טיפטיפון לשלטון!!!!! רק טיפטיפון יכול!!!! רק טיפטיפון יביא שלום ובטחון!!!
 
ערב טוב....

מה המצב אחי ? ראית מ`זה , אבוקסיס ?? טוב נו שיהיה כבר לא משנה כלום ....
 
למעלה