חזרנו משקיפות עם שאלות ותהיות

חזרנו משקיפות עם שאלות ותהיות

לפני כחצי שעה חזרנו משקיפות עורפית. התוצאה אינה מזהירה, 1:1253, מבוססת על שקלול הגיל, אשתי בת 31 וקצת ולחישוב היא תהיה בלידה בת 32. אנחנו עם תאומים שלשניהם נמדד עובי של 2.2 מ"מ. מצד אחד הרופא, דר' טלמון (שאכן הוא אדם מקסים, סבלני ואשתי מדגישה עם מגע עדין), אמר שזה טוב ולא ממליץ על מי שפיר. מצד שני (הפן ההסטרי והמודאג) קצת מוטרד. הרי 2.2 מ"מ אינה תוצאה מרגיעה, אינה תוצאה מעולה. עכשיו אנחנו מתלבטים, מהססים, אנחנו יודעים שיש מי שימליץ על מי שפיר כמעט בכל מצב ובכל תנאי ויש שיאמרו שלא צריך בגלל הסיכון וכו'. נשמח לקבל תגובות, עיצות וכו'.
 

ANAT UM YFTACH

New member
חבר'ה חבר'ה , רגע רגע... ../images/Emo2.gif

הרי ישנן עוד כמה בדיקות ואינדיקציות שתעברו עד שיגיע זמנכם להחליט בסוגייה: "מי שפיר - כן או לא" - תהיה סקירה מוקדמת ויש חלבון עוברי (למרות שעם תאומים לא הייתי מייחסת לתוצאותיו משמעות מרחיקת לכת , וזה דבר ידוע...). שקיפות של 2.2 היא לא אידיאלית פור דה רקורד אך גם לא מדליקה נורות אדומות. אותי מעודד מאוד לשמוע שאצל שני העוברים זוהי השקיפות , אע"פ שהם אינם זהים. בקיצור : חכו עוד קצת , תעשו סקירה מוקדמת אצל "תותח על" (ככה אני ממליצה. עין טובה ומקצועית שווה את הון התועפות שעולה העניין כי זו גם מומחיות לשמה לדעת לבצע סקירה לתאומים...) ותתייעצו גם עם הסוקר עצמו. שיהיה בהצלחה ו...בבריאות ! ענת.
 

kathi

New member
אצל מי עשיתם את השקיפות

אצלי התוצאה היתה 2.4 אבל הרופא שלי אמר לי שמי שעשה לי את השקיפות בדק אותה במנח שלא מקובל לבדוק בו, במנח המקובל התוצאה היתה 1.8 . אז תבדקו את העניין, דבר שני האם עשיתם את הבדיקות דם שעושים עם השקיפות, הם יכולים לחדד את התמונה, וכמובן עדיין לא להלחץ לא לפני הסקירה המוקדמת והחלבון עוברי. אני החלטתי לא לעשות מי שפיר למרות ההיסטריה שהייתי בה, בעיקר בגלל התוצאה של החלבון עובר שהיתה 1:9999 , זוהי שוב רק תוצאה סטטיסטית אבל אני מקווה לטוב ( שבוע 24 ). שיהיה לכם בהצלחה
 
דר' טלמון

מאחר ויש לנו תאומים השקיפות נעשית ע"ח קופ"ח. את הבדיקה עשינו במרכז לבריאות האישה במרפה להריון בסיכון גבוה ע"י דר' טלמון. אין ספק שתוצאה כמו שלך מרגיעה מאוד לגבי תסמונת דאון אבל סתם כשאלה מה עם שאר הרעות שניתן לבדוק במי שפיר? איך בחרת להתמודד איתן?
 
אני עשיתי סקירה מוקדמת אצל

ברושטיין בחיפה אומנם הוא יקר (2000 ש"ח) לעובר אחד אבל שווה כל אגורה הוא הכי הכי הכי טוב בארץ ויש לו הבחנה חבל"ז שווה להשקיע לכם זה יעלה 4000 ש"ח ויש החזר מקופת חולים ולהיות שקטים
 
רק שתור צריך לקבוע שנים מראש

נעשה סקירה אצל גולדשטיין בחיפה שגם נחשב מאוד בתחום וקיבלנו עליו המלצות מרופאה מומחה בתחום.
 

kuki12

New member
נא לא להכנס לפאניקה ...

גם אני בדיעה שיש עוד בדיקות בטרם ההחלטה על מי שפיר ,התוצאות שיצאו לכם הם בסדר בסה"כ,כמו שהבנתי מהרופא שלי תוצאה מדאיגה היא החל מ3-מ"מ, חוץ מזה לאור מחקר קטן שאני עשיתי לאחר שעמדתי מול הסוגייה האם לבצע ניקור מי שפיר או לא ,רק תדעו לכם שאם התוצאה שתקבלו בחלבון עוברי לא תהיה ממש תקינה אז זה מפניי שבהריון תאומים לחלבון עוברי אין תוצאה מהיימנה ולמרות שהרבה בנות פה בפורום ממליצות על מיש פיר אני לא עשיתי מאחר ונאמר לי שעדיף שלא.
 
מתרגשים, מתלבטים רק לא פניקה

כנראה שכתיבה במועד כ"כ קרוב לבדיקה אכן היתה מלווה בהתרגשות רבה. אנחנו לא בפניקה, אנחנו מתלבטים מאוד (אשתי מזל מאזניים וההתלבטות אצלה זה ערך עליון), אנחנו מחפשים מידע שיעזור לנו לקבל החלטה שתראה לנו נכונה. בשבוע הבא נעשה סקירה ראשונה, נעשה בדיקת חלבון עוברי, למרות שיש תאומים ונראה.
 
למעלה