חזרנו מאזור גארדה- המלצות בפנים...

חזרנו מאזור גארדה- המלצות בפנים...

ראשית כל- היה פשוט נהדר וממש קל! איטליה נהדרת לצליאקים. מודעות גדולה (למרות שלא בדקנו לגבי זיהום משני... עיגלנו פינות) וכמעט בכל מקום יש אופציות נטולות.
טיפים כלליים- האתר של שר glutenfreeroads עוזר מאוד
ישנן מסעדות ששיכות לאיגוד שנקרא mrfree זה שייך גם לשר וזו רשת של בתי קפה נטולים בכל רחבי איטליה. איגוד הצליאק האיטלקי (AIC) מפקח עליהן. יש להם גם מדריך מסעדות אבל לא מצאתי אותו ברשת.
במקדונלדס יש ציזבורגר (ארוז בנפרד בלחמניה של שר)- אנין הטעם שלי לא אהב אותו והסתפק בצ'יפס הנטול גם הוא.
איפה עוד היינו-
מסעדת la berlera בריבה דל גארדה שהומלצה כאן בעבר אכן מומלצת טעים מאוד וגם מאוד יפה, קצת יוקרתית מידי בשביל שלוכים שכמונו אבל קיבלו אותנו יפה בכל זאת.. המון מנות נטולות כולל הלחם בפתיחה וגם מנות מתאימות לילדים.
מסעדת athena בכפר הקטן caprino veronese (לא רחוק מפארק החבלים ג'אנגל אדוונצ'ר)- גם כן מסעדה בה כמעט הכל נטול (ברשימת הקינוחים המנות המסומנות בכוכבית היו אלה עם הגלוטן..), מבחר נהדר גם לילדים ואוכל משובח.
בכפר שבו גרנו- valeggio sul mincio שתי מסעדות מומלצות- האחת ידידותית יותר ומשפחתית, מגישה פיצה נטולה נהדרת וגם פסטה ובירה לצליאקים הגדולים... נקראת la torre. השנייה היא מסעדת טורטליני (המנה המקומית) שמגישה גם טורטליני נטול טעים מאוד. נקראת Del re del tortellino ממש בכיכר העירייה. טעים אבל יקר יחסית.
עוד בכפר- קפה מרטיני- בית קפה קונדיטוריה טעים מאוד, היה מבחר של קינוחים נטולים.
בנוסף בכל הגלידריות שביקרנו לא נתקלנו בקושי (אבל שוב- לא חקרנו לגבי זיהום משני)
לכל הנופשים שיהיה בתיאבון!!
 

טליאמתי

New member
נשמע מעולה
תודה על ההמלצות והשיתוף בחוויה הצליאקית


 
למעלה