חזרות - יום שני

יום שני של חזרות. מי עוקב? קפריסין ראשונה, מצד אחד, הופעה שנראית מאוד חזקה, גם קולית וגם בימתית (מעט קורה על הבמה, אבל יכול להיות שזה בגלל שמדובר בחזרה ראשונה, אבל גם המעט שקורה מאוד חזק) - ללא ספק עם קריצה לליידי גאגא (עיצוב האאוטפיט בעיקר). אבל גם לא מעט תקלות. גם - הספיקו לעשות רק 2 מתוך 3 הרצות (הדיבור היה שזה בגלל שמדובר בהופעה מורכבת, אבל זה לא היה נראה ככה) וגם בהרצה השנייה נפל לה המיקרופון באמצע והיא היתה צריכה להתחיל מחדש.

יש לי הרגשה שזה הולך להמשיך להיות מקום ראשון של החובבים בסמי הזה, אבל אולי, אולי, אולי - פלופ שלא יעלה לגמר?
 
נורווגיה - קופי פייסט של הופעת הקדם. אבל ממש. ביצוע קולי טוב מאוד, למרות שניכר שהזמר קצת מצונן (כיחכח מלא בסוף השיר ואפילו סינן Oh, Fuck). למרות זאת - אולי בגלל שכבר ראיתי את הופעת הקדם מספיק פעמים - משהו כבר לא כל כך עובר לי בשיר הזה ובהופעה והיא נראית כמו משהו שלגמרי יכול שלא לעלות לגמר.
 
קרואטיה -
קרואטיה לא רעים בכלל. וזה לא חדשות טובות לישראל כי הם מתחברים איתנו על המקומות הגבוליים. הופעה קולית טובה מאוד. שימוש מידתי באפקטים, כולל מעין הולגרמה שמפצלת את הזמרת על המסך. עדן חייבת להפגיז.

מה שכן, לפחות בינתיים, ואני לא יודע אם זה בגלל הקורונה, אילוצי היעדר הקהל או חוסר חשק - זו נראית אחת הבמות הכי פחות איכותניות של השנים האחרונות. לא יודע אם פחות טובה מפורטוגל, אבל בטוח אחת מהשתיים הכי פחות יפות.
 
בלגיה -
הלכו חזק על הקונספט של הופעה חיה בזאפה. מסוג הקונספטים שתמיד תמיד תמיד נכשל באירוויזיון. במה שחורה משחור, סולנית שמסתובבת סביב עצמה ומסביבה נגנים סטטיים. יהיה אחרון בקהל ואולי רק השופטים יצילו אותם קצת.
 
ישראל -
אמנם חזרה ראשונה, אבל האם כגודל הציפייה גודל האכזבה? קולית, עדן מעולה ממש. היה לה פספוס אחד באחת ההרצות, אבל כל השאר היה FLAWLESS מבחינה קולית. מבחינת הבמה - התאפקתי עד להרצה האחרונה ואז ראיתי איזה זיקוק קטן מסכנון שגם לא מחויב המציאות. מרגיש דומה מאוד לקרואטיה, קצת בכיוון של SAME HEART מ-2004 ולא יותר מדי מבטיח. אבל יש על מה לעבוד לקראת החזרות השניות.
 
רומניה - שאלוהים יעזור לרומנים. מה הם עשו שם? הופעה מבולגנת, זיופים. נקווה שישתפרו (או שלא?)
 
אוקראינה -
עוד לפני מלטה, כנראה המנצחת שלי להערב. מראה לכולם איך לעשות הופעה על במה קטנה ולא יפה ועדיין לנצל אותה. שימוש במסכים מפוצלים, אפקטים והופעה מעולה.
 
למעלה