חזרה לתלת...

ME244

New member
חזרה לתלת...

אחרי תקופה שהזנחתי את התלת לטובת פלאש בענייני עבודה (צריכים כסף בשביל לחם, לא? :)) אני חוזר לאט לאט לתלת בסרטון קצר הכולל 5 חלקים. זוהי הדמות הראשית שעימה אני מתכנן לעבוד.
 

sherban

New member
אחלה דמות

מאד אנרגטי. אני לא בטוח אם נעלי הספורט עושות את זה או הצבע המדליק אבל אחלה. הדבר היחידי שנראה לא שייך זה האזניים - ריאליסטיות ודקות מדי. תנסה אולי אזניים קטנות ושמנות יותר (ועם פחות פרטים
).
 

ME244

New member
תודה חברים, ותגובות...

לשאלתכם, אני עובד על מאיה בזמני הפנוי ופלאשיסט ומעצב למחייה (אני עושה חלק מהדברים הכי הכי מעצבנים ברשת, כל הפרסומות הקופצות והשנואות, סליחה) שרבן, מיי מיין מן, מה קורה? בדיוק היום קיבלתי קבלות על תשלום לשרידן, אני בדרך לשלב ב´, הצגת תיק עבודות וכו´...
 

ME244

New member
סליחה, שרבן,

אל תתייחס לעניין שרידן, התבלבלתי בינך לבין Shaw... מה לעשות, אני עם חום. בכל מקרה, תודה על הביקורת.
 

ic

New member
דמות ממש חמודה

אני מאוד אוהב את הסגנון הזה (נאיבי) אפשרי תמונה חזיתית?
 

ic

New member
אני חושב שביחס לשאר הדמות

האוזן צריכה להיות יותר מופשטת.
 
למעלה