חזק ופראי או עדין ולאט

חד גדיא

New member
חזק ופראי או עדין ולאט

מה יותר עושה לכן את זה ? ברור שאין חוקים וגם אני למדתי שהגוף שלי מגיב אחרת לפי הפרטנרית, ואולי גם נשים מתנהגות אחרת לפי איך שהן קולטות את הגבר שאיתן, ובכל זאת, מעניין אותי לדעת ולהבין מה יותר נעים. והשאלה נשאלת גם כשמדובר באנאלי (כי מישהו צריך לייצג את מרובה הניקים ההוא) : האם הגמירה באנאלי מותנית בקצב והאם כאן תמיד עדיף עדין ולאט ?
 
איפה נירה רוסו כשצריכים אותה?

למה לבקש מתכונים? מעבר לעובדות בסיסיות כמו מיקומו של הקליט(וריס), הכל תלוי אופי ומצב רוח. על שאלות כאלה אפשר לענות כמו שעונים על השאלה "מה עדיף, לדבר או לשתוק?" כלומר, כל תשובה אינה רלוונטית לצורך הרכבת מתכון.
 
אבל בטח יש העדפה

זה כמו שיש מקום מיוחד למפתח, כדי שביציאה מהבית אני לא אצטרך לחפש איפה הנחתי את המפתח. רוב הזמן הוא במקום. לעיתים נדירות יותר הוא לא. רוב הזמן אני מעדיפה את זה עדין. לעיתים רחוקות אני מעדיפה את זה קצת יותר כוחני.
 

חד גדיא

New member
נירה כותבת בבורדו

ויש לה איזה קטע מוזר עם סטייקים שרופים. ולעניין : אינני מבקש מתכונים, אני רק מסתקרן לדעת מה התשובה, כי כמו שכבר כתבתי, אני מכיר את הפלא הזה שמבלי לדבר על זה בכלל, הגוף מתאים את הקצב לפרטנרית, ולכן אולי בכלל כל מפגש בין שניים הוא חד פעמי מבחינת הקצב וכל אחד מאיתנו משתנה לפי מי שהוא רואה מולו (או תחתיו, או מעליו) אני חושב שמה ששאלתי לא מקביל ל"מה עדיף, לדבר או לשתוק" אלא, "איך את מדברת כשאת הכי אמיתית ?"
 
למעלה