חזקים וברוכים

  • פותח הנושא lezo
  • פורסם בתאריך

lezo

New member
חזקים וברוכים

חזקים וברוכים אה לוס איניסיאדוריס, אה לוס מודיראדוריס (או מיז'ור דיג'ו לאס איניסיאדוראס אי לאס מודיראדוראס) אי סאלודוס קורדיאליס אה טודוס לוס חברים... סי איסטי פ'ורום נו אוב'יירה איגזיסטידו אב'יאה קי אינב'ינטארלו... אליעזר פאפו פ' ס' טודוס איסטאש' קונב'ידאדוס אה ב'יז'יטאר איל מואיב'וקריאדו סאייט דיל סינטרו גאון, איל קואל סי טופה אין איל אדריסו סיג'ינטי: W3.bgu.ac.il/gaon
 

Sarika

New member
מוסיו אליעזר פאפו

סיאס בואן ב'ינידו אה מואסטרו פ'ורום, אס אונור גרנדי פרה מוזוטרוס אה ריסיב'ירטי. מאגראדו מונצ'ו לוקי סקריב'יטיס - "סי איסטי פ'ורום נו אוב'יירה איגיסטידו אב'יאה קי אינב'ינטארלו". בואן דיאה.
 

angelici

New member
קמו סטאס אליאזריקו? ../images/Emo9.gif

בואנה וינידה המואסטרה פורון אי גרסיאס פור אל דוקומנטה כמוס ארגלטאס אקי דיאה בואנו אי בנדיצ'ו
 

lezo

New member
גראסייאס מונג'אס אי אוטרו טאנטו

גראסייאס מונג'אס אי אוטרו טאנטו
 

זיזיקה

New member
אליעזר מוזאזיטאס גרנדה הונור אי

פלאז'אר כה מוז וישיטאטס אן אל פורום, רק שלא הבנתי את המילים:איניסיאדוריס וגם מודיראדוריס - (אולי מהשורש מוראר=לגור)ולסיום פתגם: אזטה וישיטה כטנגה ארמנאס.
 

lezo

New member
אונאס קלאריפ'יקאסייוניס

איניסיאדוריס קירי דיזיר יוזמים מודיראדוריס קירי זיזיר מודרטורים
 

זיזיקה

New member
../images/Emo51.gif אליעזר תמשיך להעשיר אותנו

במילים חדשות מוג'ו מאגרדו קה אסגרביטס "קירי זיזיר"
 

lezo

New member
***

אנסי סי דיזי אין לאדינו, איסטה איקספריסייון לה פואידיסטופאר אין טודוס לאדוס, איספיסיאלמינטי אין לה ליטיראטורה ראביניקה... סומיטו קי סי טראטה די און קאלק איבריאו... (רוצה לומר)... אלי
 

mosafir

New member
לא, המילה הנכונה-

היא הונור= כבוד. בואנה נוצ'ה הטודוס. מוסאפיר.
 

רחילו

New member
../images/Emo140.gifסיאס בואן ב'ינידה אי גראנדה

אונור אה מוסיו אליעזר פאפו, מוס איזיטס גראנדה פלאזר קון טו ב'יז'יטה
 

רותי ב.

New member
../images/Emo45.gif ביאן ונידו אליעזר,

מונצ'ו אספרימוס קי אנטרי אל פורום אונו די לוז מאס סאב'דורס דה לה לינגואה. גראסיאס.
 

avielss

New member
חייב לקלקל את המסיבה אבל

למה אונור ולא הונור בכל השפות שאני מכיר.המקבילות ללאדינו. המילה כבוד מתחילה בH למה בלאדינו צריך לבטא עם -א? האם זוהי אינה פלצנות יתר?
 

רותי ב.

New member
אתה לא מקלקל שום חגיגה

את הכללים לא אני המצאתי, אבל השאלה לגיטימית.
 

Sarika

New member
אביליקו קרידו, הצדק אתך, אולם...

לפי כללי כתיבת הלאדינו, האות "ה" איננה מופיעה בראש מילה,אלא בסופה והאות "א" מופיעה בראש מילה ובאמצע. מה הקשר בין "פלצנות יתר" לכתיבה נכונה?....חחחחחחח.... אי קומו סי דיזי "פלצנות יתר" אן לאדינו? אולי "פדורוסיוניס"
???
 

avielss

New member
אז זהו...מי קבע קרידה שריקה

מי אמר שצריך להגיד אונור ולא הונור-הונורבלה אוספטיל או הוספטל ידוע ששורשי הלאדינו היא בספרדית=אז למה להמציא חוקים חדשים ולא ללכת עם הזרם ? פלצנות יתר-מס פדמיינטו :)
 

angelici

New member
רגע .רגע אביאל ../images/Emo8.gif

אם כך אז מס פדמיינטו? או פדמיינטו מס? חחחחחחחחחח
מתפוצצתתתת
 
למעלה