חזל``ש

שוני...

New member
חזל``ש

זהו, נגמרה השבת, עד שתקראו את ההודעה הזו אני כבר אהייה בשיגרה המטורפת הזאת שלי, מה זה שגרה, שגרה של מלחמה.מלחמה במלוא מובן המילה בלי פוליטיקלי קורקט. אחרי שמשהו קורה ונגמר,מכריזים על חזרה לשגרה- חזל``ש בצה``לית מדובבת. אני חוזרת לשגרה, ולא, הכל לא בסדר. המתח - הסכנות , פיצוצים, יריות, שהעיתון אפילו לא מדווח. ההתמודדות עם הקפצות, ההרגשה שמשהו עלול לקרות כל שנייה, האנדרנלין שלא מצליח להרגע ומונע מכולם לישון,האוזניים שמצפצפות מהפיצוצים ,הפחד מהלא נודע, או אולי בכלל מהנודע. השגרה של לראות ילדים מפוחדים, שנקראים לוחמים, במה בכלל הם נלחמים ? שדה הקרב האמיתי הוא המלחמה בפחד, באמא שרצתה בן ג`ובניק, בעייפות שלא נגמרת, בחלומות שאולי לא יתגשמו, באהבה שלא יכולה להתממש,כי היא כל כך מתעלמת- למרות שהיא גם רוצה, אבל לא מסוגלת להתמודד. זהו, נגמרה השבת, חייבת לחזור, אין ברירה ואין תירוצים. חיים מחורבנים. מציאות מטורפת. עוד שבועיים של שגרה.
 
שוני..

אכן שיגרה מטורפת.. אני כבר לא חייל.. אבל במקום שאני גר אני תחת אש יותר ממה שהייתי בצבא.. יותר מלבנון יותר מהכל.. אז נכון.. שיגרה מטורפת אבל.. עדיין שיגרה.. מתרגלים כמה שזה נשמע לא מחובר להגיון ולמציאות.. לומדים להסתדר מבינים.. גם שהייתי בצבא היו לי מצבים לא הכי נעימים.. ללכת למארב בלבנון.. פחד איימים.. מאחורי כל שיח יכול להיות מחבל שיתן צרור רוחב.. ואני עוד בחוד.. כל אבל יכולה להיות מטען.. כל רעש קטן כבר נשמע כמו ה``פלופ`` של יציאת טיל.. אבל.. אחרי 5,6,10 מארבים.. פתאום נכנסים למעיין שגרה.. יש מודעות לסכנה למורכבות להכל.. אבל.. שיגרה.. אז נכון זה דבר מטורף ואולי אף לא מובן בטח לא בשביל מי שלא חווה את זה על בשרו אבל זה קיים והדבר היחיד שנשאר לעשות זה להתמודד... להתמודד בדרך הכי טובה ולהזהר.. ולצערי.. גם אמא שהבן שלה ``ג`ובניק`` לא תישן טוב בלילה.. מי יודע.. בדיוק באוטובוס שהוא נוסע...בדיוק בקניון שהוא מבלה את האפטר..בדיוק בטרמפיאדה שהוא עוצר טרמפים..בדיוק ברחוב שהוא הולך... אולי יש מחבל? מטען? אנחנו חיים במציאות מטורפת ולא משנה היכן אנו נמצאים יש כאלו שמרגישים את זה יותר ויש כאלו שפחות.... אבל כולם מרגישים את זה כך או כך.. לכן..שוב.. מה שנותר לנו.. זה להמשיך לחיות.. להתמודד.. ולהזהר.. מאחל לך רק טוב מאחל לך שתמצאי את הדרך להתמודד ליטון
 

רותי ב.

New member
החזל``שים האלו, שלך, של ליטון,

עושים לי צמרמורת ומחנק, ופחד, ומה לא, אכן מציאות מטורפת..
 
למעלה