הפוסט, כרגיל, משובחחזון המסילה השישית באיילון
אצל הרוכב לאוטובוסים
מאלף ומעניין. כתוב היטב, אני מצדיע לךחזון המסילה השישית באיילון
אצל הרוכב לאוטובוסים
יש לי הצעה לא פופולרית: לגנוב נתיב מאיילון. פקקים יש ממילאחזון המסילה השישית באיילון
אצל הרוכב לאוטובוסים
כבר מתכננים להפוך נתיב באיילון לכל כיוון לנתיב מהיר באגרהיש לי הצעה לא פופולרית: לגנוב נתיב מאיילון. פקקים יש ממילא
הצעה לא פופולרית אבל אני חושב שנכונה.
אם ברור שמכוניות לא מתמודדות עם עומס אלא רק רכבת, אז נגנוב נתיב מאיילון ויש לנו שירות רכבות איכותי.
פקקים יש ממילא.
מעולה, והייתי גונב עוד נתיב בכיוון השני לאופניים\חשמלייםיש לי הצעה לא פופולרית: לגנוב נתיב מאיילון. פקקים יש ממילא
הצעה לא פופולרית אבל אני חושב שנכונה.
אם ברור שמכוניות לא מתמודדות עם עומס אלא רק רכבת, אז נגנוב נתיב מאיילון ויש לנו שירות רכבות איכותי.
פקקים יש ממילא.
|יש לי הצעה לא פופולרית: לגנוב נתיב מאיילון. פקקים יש ממילא
הצעה לא פופולרית אבל אני חושב שנכונה.
אם ברור שמכוניות לא מתמודדות עם עומס אלא רק רכבת, אז נגנוב נתיב מאיילון ויש לנו שירות רכבות איכותי.
פקקים יש ממילא.
וזה יייצר פקקים יותר משמעותיים ביום שבת, אני בעד.יש לי הצעה לא פופולרית: לגנוב נתיב מאיילון. פקקים יש ממילא
הצעה לא פופולרית אבל אני חושב שנכונה.
אם ברור שמכוניות לא מתמודדות עם עומס אלא רק רכבת, אז נגנוב נתיב מאיילון ויש לנו שירות רכבות איכותי.
פקקים יש ממילא.
האם באמת בונים עכשיו את רציף 7-8 ברכבת מרכזוזה יייצר פקקים יותר משמעותיים ביום שבת, אני בעד.
גם ככה התנועה באיילון בימי שבת פחות זורמת מבעבר וגם ככה בחגים קשה לעם ישראל להתנייד במדינת הפקקים.
 
אז לקחת עוד נתיב עבור אגרה או עבור רכבת זה נפלא.
אין כל כך היכן לבנות אותם. האם אתה מכיר תוכנית מעשית להוסיףהאם באמת בונים עכשיו את רציף 7-8 ברכבת מרכז
כתבתי את זה בהיסח דעת ואני חושש שטעיתי
יש שטח פנוי מצפון לרציפים הקיימיםאין כל כך היכן לבנות אותם. האם אתה מכיר תוכנית מעשית להוסיף
לתחנת סבידור מרכז עוד שני רציפים?
מה שבונים כעת בסבידור מרכז זה את מבנה היציאה / כניסה מכיוון גשר מודעי, לא רציפים נוספים.
זה לא נכון שרכבת לא תהיה ארוכה יותר מאורך הרציף הכי קצר בקויש שטח פנוי מצפון לרציפים הקיימים
אם ממש היו רוצים לבנות עוד רציפים, היה אפשר לבנות שם. אבל המרחק הרב מהכניסה הרגילה של התחנה והצורך לבנות איזשהו גשר הולכי רגל כדי שאנשים יוכלו ת'כלס להגיע לשם הופך את זה למאוד לא כדאי.
 
אני מניח שהשטח הזה היה מתאים לרציפי דיור יותר מלרציפי נוסעים, אם היו רוצים להשתמש בו. אבל לא נראה לי שיעשו את זה.
 
נצל"ש, למה הרציפים בסבידור כל כך ארוכים בהשוואה לתחנות אחרות בארץ? הרי רכבת לא תהיה ארוכה יותר מאורך הרציף הכי קצר בקו, אחרת יהיה קשה לנוסעים לרדת.
אני יודע שאורך הרציפים בסבידור מאפשר את זהזה לא נכון שרכבת לא תהיה ארוכה יותר מאורך הרציף הכי קצר בקו
יש מקרים בהם כדי לצאת מהרכבת צריך לעבור מהקרונות האחוריים קדימה.
אורך הרציפים בסבידור זה מה שמאפשר לבנות כעת את מבנה היציאה/כניסה בגשר מודעי.
לי יצא ויותר מפעם אחתאני יודע שאורך הרציפים בסבידור מאפשר את זה
אבל זו לא השאלה שלי. השאלה שלי היא למה מראש עשו את הרציפים שם כל כך ארוכים.
 
עוד לא יצא לי לנסוע ברכבת בארץ שבה הייתי צריך לעבור לקרון אחר כדי לרדת. זה באמת קורה? לי כמובן אין בעיה אישית עם מעבר בין קרונות, אבל זה בעייתי לאנשים מבוגרים, או מוגבלים בתנועה, או אנשים עם מזוודות/עגלות ילדים.
מענייןלי יצא ויותר מפעם אחת
במקרה כזה בדרך כלל מודיעים מספיק זמן מראשמעניין
אז מה קורה עם אנשים שלא יכולים לעבור בין הקרונות בגלל הסיבות שהזכרתי קודם? הם פשוט נשארים על הרכבת עד התחנה הבאה?
יש לא מעט תחנות בארץ, שחמישה מערכי ic3אני יודע שאורך הרציפים בסבידור מאפשר את זה
אבל זו לא השאלה שלי. השאלה שלי היא למה מראש עשו את הרציפים שם כל כך ארוכים.
 
עוד לא יצא לי לנסוע ברכבת בארץ שבה הייתי צריך לעבור לקרון אחר כדי לרדת. זה באמת קורה? לי כמובן אין בעיה אישית עם מעבר בין קרונות, אבל זה בעייתי לאנשים מבוגרים, או מוגבלים בתנועה, או אנשים עם מזוודות/עגלות ילדים.
רק 5 ו6 הם ארוכים יחסית להרבה תחנות אחרותיש שטח פנוי מצפון לרציפים הקיימים
אם ממש היו רוצים לבנות עוד רציפים, היה אפשר לבנות שם. אבל המרחק הרב מהכניסה הרגילה של התחנה והצורך לבנות איזשהו גשר הולכי רגל כדי שאנשים יוכלו ת'כלס להגיע לשם הופך את זה למאוד לא כדאי.
 
אני מניח שהשטח הזה היה מתאים לרציפי דיור יותר מלרציפי נוסעים, אם היו רוצים להשתמש בו. אבל לא נראה לי שיעשו את זה.
 
נצל"ש, למה הרציפים בסבידור כל כך ארוכים בהשוואה לתחנות אחרות בארץ? הרי רכבת לא תהיה ארוכה יותר מאורך הרציף הכי קצר בקו, אחרת יהיה קשה לנוסעים לרדת.
לא בדיוק תוכנית מפורטת, וגם לא חלק מהתוכנית שבה היא קיימתאין כל כך היכן לבנות אותם. האם אתה מכיר תוכנית מעשית להוסיף
לתחנת סבידור מרכז עוד שני רציפים?
מה שבונים כעת בסבידור מרכז זה את מבנה היציאה / כניסה מכיוון גשר מודעי, לא רציפים נוספים.
סרקאזם?וזה יייצר פקקים יותר משמעותיים ביום שבת, אני בעד.
גם ככה התנועה באיילון בימי שבת פחות זורמת מבעבר וגם ככה בחגים קשה לעם ישראל להתנייד במדינת הפקקים.
 
אז לקחת עוד נתיב עבור אגרה או עבור רכבת זה נפלא.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.