אני לא משוכנעת שזו הסיבה, אבל...
גם לי יש חותמת מקורית כזו, שהוריי הביאו לי בזמנו מסין. אני לא יודעת אם ראית פה את החותמת עצמה, אבל היא בעצם גוש של שיש שעליו, בחלק התחתון, חורטים את מה שרוצים שיופיע, והחלק העליון מגולף בצורת החייה של שנת הלידה שלך (לפי לוח השנה הסיני) או סתם בעיטור דקורטיבי. עם החותמת הזו ניתן להשתמש רק בדיו מאד מיוחד שמגיע איתה, ונראה בעצם כמו גוש צמיג ומגעיל של עיסה אדומה. דיו אחר ופשוט, לא יתפס על השיש ולכן לא יעבוד. אז שוב, זו בהחלט לא התשובה המלומדת, ובטח לא התשובה הרישמית, אבל מה שאני מכירה ויודעת זה שהעיסה המגעילה הזו קיימת רק בצבע אדום. לימדתי משהו? אני משוכנעת שלא... יום טוב, אני.