חושך בעיניים

liontamer

New member
חושך בעיניים ../images/Emo7.gif

אני מגיע אתמול הבייתה, ומה רואות עיניי??? סמי שלי נגנב!!!!!!!!! יצאתי לחפש אותו והסמח שאני הכי שונא בפלוגה מתקשר ואומר שאני צריך לחזור לבסיס
יוחזר סמי לאלתר!!!!! לאון בוכה ומבכה על אובדנו הרב!
 
למעלה