חושבת להיות פונדקאית

חושבת להיות פונדקאית

אוף כתבתי הודעה ממש ארוכה והיא נמחקה לי...
אז שלום לכולן, אני חושבת להתחיל תהליך שבסופו אהיה פונדקאית ויש לי כמה שאלות (למרות קראתי את כל הפורום בערך)
1. ראיתי שיש אפשרות ללכת לתהליך עם סוכנות (פניתי כבר לאחת מהן) או למישהי פרטית (כמו אלירז זר אביב שראיתי שמומלצת פה בפורום) מה בעצם ההבדל? איך אני יודעת מה מתאים לי?
2. ראיתי בפורום כמה מקרים בפורום שהזיוויג עם ההורים לא הלך טוב, למישהי זה קרה? למישהי יש תובנות או עצות מה צריך לעשות/לבדוק כדי שזה יצליח?
3. איך הגיבו הסביבה, המשפחה וחהברים... זה לא הרתיע אתכם בבחירה לעשות את זה?
באופן כללי כל תובנה הערה והארה תתקבל בשמחה, תודה!
 

VNRN

New member
כל הכבוד על הנכונות - בהצלחה

אני מיועדת לשעבר.
את מוזמנת ליצור במסר פרטי
 

omnama

New member
ברוכה הבאה וכל הכבוד על הכוונות

אני פונדקאית
שולחת לך מסר עם המון המון מידע וגם הטלפון שלי יופיע שם אם תרצי לשוחח.
שיהיה בהצלחה
 
בוקר טוב

כל הכבוד לך על ההחלטה האמיצה להיות פונדקאית!
גם אני פונדקאית , בחודש חמישי!! :) אני גם פניתי לברר פרטים בסוכנות פרטית ובסוף יצא שעשיתי ללא סוכנות. "פירסמתי" את עצמי בלוח מודעות של הפורום ופנה אליי זוג שבמקרה מכיר את כל התהליך ואין צורך בסוכנות זה הזוג הראשון שפגשתי והתחברתי אליו. אני גם מכירה את עצמי וידעתי שאין צורך בליוי של הסוכנות.
לגבי מציאת הזוג המתאים בשבילך.. גם אם תלכי דרך סוכנות או באופן עצמאי אני נפגשת עם הזוגות מנהלת איתה שיחה ואז מרגישה אם ישנו חיבור, כימיה, זה מאוד חשוב, שמעתי מקרים על פונדקאיות שהזוג שלהם בכלל לא היה מעורב בכל התהליך של הבדיקות ורק בלידה הגיעו לקחת את הילד וזהו... זה לא נעים.
כל מי שיצא לי לשתף אותנו בפונדקאות ממש הביע תמיכה אם זה ההורים שלי, משפחה, חברים... לא נתקלתי באף אחד שהביע "הזדעזעות" אבל יש כאלה שלא מבינים ומגיבים ככה מבורות. הם לא צריכים לעניין אותך בכלל. מה שאת עושה זה מצווה!! ושכולם יקפצו לך.
מקווה שסיפקתי לך חלק מהמידע שרצית
בכל שאלה את מוזמנת לפנות אליי בפרטי :)
יום מקסים!
 

bobita

New member
נכנסתי במקרה.. אך כנראה אין מקריות

עברתי תהליך כבר דיי מזמן, תהליך פרטי מזעזע המזל שגייסתי את מרב ממרב פונדקאות חובקת. שנעמדה לצידי ותמכה בי ומנעה מהתהליך להיות אסון. אז לא הייתי בפורום הזה כבר איזה שלוש שנים נראה לי... וכנראה שהגעתי כדי לעזור לך לתפוס כיוון. אם כבר לעשות את התהליך הזה אז רק שיש מישהי ששומרת עליך כי זהו לא תהליך פשוט. ואני באופן אישי ממליצה על מרב פונדקאות חובקת. בהצלחה
 
למעלה