חושבים להצביע ל"בית היהודי"?

המפלגה של אריה דרעי וש"ס זו אותה מפלגה..

התכוונת למפלגת אלי ישי אני מעריך.
 

גנימדס

New member
חושבים להצביע ל"בית היהודי"?

בנט יצא בסרטון הומוורסטי על השמאל המתנצל.
האמת היא שדוקא המפלגה שלו צריכה להתנצל. ויותר מכולם.


לקראת השנה האזרחית בשלוב עם הבחירות הקיימות נאספה מועצת חכמי הבלוג "שעשאני כרצונו" לדיון בנושא החשוב: מי היו אויבי הקהילה ? ואני לא מדבר על הרב קנייבסקי, מנחם בן או אמילי עמרוסי. כבודם (הבזוי) במקומו מונח. אויבי הקהילה האמיתים נמצאים בכנסת. שם מוקד הכוח האמיתי. ומעבר לזה: בניגוד למנחם בן הזחוז ולאמילי עמרוסי הבורה - אותם אפשר להחליף ולשלוח אל גלות פוליטית אל האזרחות.
כשהומופוב מרושע פותח את פיו אנחנו שוכחים לו ביום הבחירות. מועצת חכמי הבלוג מבקשת לרענן את זכרונו של הציבור, והפעם מדובר במשימה קלה ביותר- מדובר רק בזכרון של שנתיים.
מי היו אלה שהתבטאו כנגד הקהילה? מי אנשי הציבור שהתאכזרו אליה באפן שאסור לשכוח?
ערכתי רשימה מפורטת כאן .

כולנו זוכרים את האמירות של ה"בית היהודי" בבחירות 2013 : על כך שכולנו אחים. ושבבית היהודי יש מקום לכולם. מהרשימה הזו מתברר שממש אין מקום לכולם. שאפילו "חלונית המחמד" חייבת להיות הומפובית. עוד נראה מה יהיה הכיוון שלהם בקמפיין הבחירות הבא, אבל שיהיה ברור. זו בהחלט לא מפלגה שמונעת על החיוכים הנעימים ואהבת חינם. אל תקנו את זה!
לא מדובר במפלגת ימין בלבד. מדובר באוסף של אנשים שמתעבים את הקהילה הגאה. שהדבר הכי טוב שאפשר להוציא מהם זו שתיקה בנושא .

הרבה אומרים "אני מצביע לבנט". אתם לא יכולים להצביע לבנט. כמו שאתם לא יכולים להצביע לזהבה גלאון או לבוז'י. אי אפשר להצביע לבן אדם. אלה לא בחירות אישיות! על הפתק שתשלשלו לקלפי רשום שם של מפלגה. אתם מצביעים לאורי אריאל המרושע כמו שאתם מצביעים לנפתלי בנט. אין הפרדה!!!
אנחנו דמוקרטיה. גם לאנשים רעי לב והומפובים יש זכות קיום וזכות הצבעה. הם יכולים להתמודד ואתם יכולים להצביע להם.
אבל שיהיה לכם ברור- לא מדובר במפלגה בה "כולנו אחים". אל תתנו להם לשקר לכם במצח נחושה גם הפעם.
 
אורי אורבך היה עבורי אכזבה עצומה

כשנתקעו האבות עם הפונדקאות בתאילנד היה לו כזה נאום מגעיל ועוקצני בכנסת כלפי מה - כלפי אזרחים משלמי מסים, שירתו בצבא ועכשיו בסך הכול רוצים ילד שייקרא להם אבא. והוא עוד הדתי הנורמלי של המפלגה.
 

גנימדס

New member
עוד אחד לרשימה


לצרך תחקירון שערכתי לא מצאתי משהו עליו. מצער לשמוע שגם הוא לא חף מהתנהגות מתנשאת ומלגלגלת ולא מכבדת לגייז.

ועם זאת אני לא מופתע. זה אדם שכאשר העלו את מחירי החכים הוא לגלג "אוי נו שוב הדיון הפופוליסטי הזה", כאילו לא מדובר באחת השחיתויות הבלתי נסבלות ביותר . שגם בהיותו עיתונאי התאפין בעננה של חשיבות עצמית מוגזמת. ממנו אני לא מצפה לישועה או לחידוש כלשהו.
 
אם תשאל אותי, אז דווקא מרצ

הרי הפתרון המדיני ,פחות או יותר, זהה ברוב המפלגות היהודיות: פשרה טריטוריאלית והשגת שלום.
בניגוד למה שמקובל לחשוב, אין למרצ שום דבר נגד הדת ו/או הדתיים. אפילו להפך, יש כבוד, ולראיה מקום רביעי ברשימה בעבר, לאישה חרדית! זאת בצד שאיפה להפריד את הדת מחוקי המדינה. זה ביטוי של כבוד הדדי ואמיתי.
לגבי זכויות להט"ב - אין צורך לפרט, כמה מר"צ אידיאלים וכנים מהבחינה הזו.
מבחינת אפס בשחיתות - זה פגיעה בינגו. מבחינת ציונות אמיתית - גם כן.
אני לא מתלבט...
 
קצת נמוך להגדיר את אמילי "אויבת הקהילה"

עם כל הכבוד. הייתה לה אמירה לא מכבדת ובהחלט לא במקום בריאיון עם אותו דראג קווין, אבל מפה להפוך אותה לאויבת הקהילה, רודפת ההומואים ההומופובית- ארוכה הדרך!!!
 
למעלה