"חוק-וסדר-מדור מיוחד-6X5-"זעקה"+

"חוק-וסדר-מדור מיוחד-6X5-"זעקה"+../images/Emo58.gif

אוניברסיטת הדסון, בבניין המעונות שבעבודה, נמצאת נערה נעדרת-טנדי מקיין, כנראה נאנסה. מסרבת לגשת לבית-החולים להיבדק, אביה החורג-רולנד, רק רוצה לקחת אותה הביתה. איים לקחת את הערכה של בדיקת האונס אם לא ישחררו את טנדי, אליוט שכנע אותו שצריך לדבר איתה. מספרת לאליוט שמספר גברים עם מדים גררו אותה ואנסו אותה. האמא מספרת לאוליביה שהיא הייתה שם(בהדסון-אוניברסיטה), כי היא למדה קורס מתקדם מאוד. לפי הממצאים טנדי קיימה יחסי מין אבל היא עדיין בתולה. הבלשים חושדים במספר צוערים שגרים בסמוך למקום פה נמצאה. כמה ראו אותה במסיבה. לדברי אחד הכתבים שאליוט מכיר זה היה יותר מזה, למחרת יש בעיתון תמונות של שני צוערים, ועד הצוהריים נדרס אחד(מצבו קל). בעל מכולת ראה אותה בשבת. ממצאים אחרים שנמצאו בשטח, יכול להיות שקשרה את עצמה, לחדשות ערוץ שלוש יש קלטת של המסיבה בה נראת טנדי. דיון-לטענת עורכת הדין של הערוץ היא הייתה מודעת לצילום, כשהתביעה נשאלת האם הצו לקלטת הושג כחוק התשובה היא שכן. עורכת הדין של הטלוויזיה אומרת שיש עניין ציבורי. הוחלט להסגיר את הקלטת ולא את הצלם למשטרה למשך 24 שעות. לאחר חידוד התמונה רואים שיצאה מהחדר, אחרי שחשה ברע. מאשימים את אביה החורג באונס אחרי שמגלים את טביעות האצבע שלו איפה שמצעו אותה. יש לו תיק פלילי, אבל נעצר על תקיפת שוטר(אליוט). טנדי מתראינת בטלוויזיה ואומרת שהמציאה את הכל. היא נעצרת על תלונת שווא. רולנד מסכים שאוליביה תדבר איתה, והיא מעמידה את טנדי מול האמת. פחדה ממייק טאקר-הבוס של אביה החורג. מאשימה אותו באונס. בית-המשפט-תביעה-טנדי שקרה לבלשים בקשר למסיבה כי פחדה שההורים שלה יגלו. ידעה שהיא משקרת ומצטערת על זה.הגנה-הרגישה לא טוב במסיבה, שיצאה פגשה את מייק שכעס שהיא בחוץ מאוחר, אמר שיראה לה מקום להתנקות, אמר שהיא סקסית, ואנס אותה כמה פעמים.איים לפטר את רולנד אם תגלה, התחבאה במשך יומיים.הגנה-בלש אליוט סטבלייר-יש מצב לתלונת שווא. טנדי שיקרה כי היא פחדה מהכל. תוצאה-אישום-אונס דרגה 1-זכאי. מתברר שהוא אנס מישהי נוספת חצי שנה קודם לכן. זה הביא אותה להיפתח.
 

chaiel

New member
מספר דברים:

1) רק אני שמתי לב שהשחקן ששיחק את הכתב שהשוטר התעצבן עליו שיחק בפרק שהיה ביום שני בתור זה שהסיע את הרכב לפסי הרכבת? גם האבא של טנדי נראלי מוכר מאיפושהוא. 2) למי שיודע, האם זה נכון שהאוניברסיטאות דואגות לכך שנאנסות לא ידווחו על מעשי אונס בשטח האוניברסיטה? (הזכירו אתזה בפרק הזה) 3) רק אני שמתי לב שבזמן האחרון יש פאשלות עם הכתוביות? 4) למה במקרה הזה (ובכל הפרקים של הסדרה) המדינה תובעת את האנס? לא צריך להיות שהילדה שנאנסה תובבעת אותו? 5) מתי הבלש השחור חוזר, ולמה בכלל הוא כבר לא משחק בפרקים אלה? (אני יודע שהוא נורה בסדרה, אבל הוא לא נורה במציאות!) 6) איזה סוף צפוי היה בפרק הזה! שתבוא עוד אחת ותגיד שהיא נאנסה...חחח... 7) מקגוויר, לא אמרת מ-ה השיטות שארה"ב נוקטת בהן שמתכוונים לאמץ בארץ!!!
 
תשובה

הנה התשובות לשאלות שלך לפי הסדר: 1) רק אני שמתי לב שהשחקן ששיחק את הכתב שהשוטר התעצבן עליו שיחק בפרק שהיה ביום שני בתור זה שהסיע את הרכב לפסי הרכבת? גם האבא של טנדי נראלי מוכר מאיפושהוא.-יכול להיות ששחקן ישחק באותה סידרה מספר פעמים, בעונות שונות, תפקידים שונים. 2) למי שיודע, האם זה נכון שהאוניברסיטאות דואגות לכך שנאנסות לא ידווחו על מעשי אונס בשטח האוניברסיטה? (הזכירו אתזה בפרק הזה)-זה נכון חלקית, הן מעדיפות ששמן לא יפגע מאשר יקושר למקרה אונס או חלילה רצח. 3) רק אני שמתי לב שבזמן האחרון יש פאשלות עם הכתוביות? זה היה תמיד, זה לא חדש. 4) למה במקרה הזה (ובכל הפרקים של הסדרה) המדינה תובעת את האנס? לא צריך להיות שהילדה שנאנסה תובבעת אותו?הנאנסת צריכה להגיש תלונה בשביל שיוכלו לחקור, ולמצוא את האשם ורק התביעה(כמו הפרקליטות בארץ), יכולה להגיש כתב אישום. אחרת מדובר בתביעה אזרחית, לא פלילית. 5) מתי הבלש השחור חוזר, ולמה בכלל הוא כבר לא משחק בפרקים אלה? (אני יודע שהוא נורה בסדרה, אבל הוא לא נורה במציאות!)את זה אני לא יודע, אולי השחקן החליט לפרוש. 6) איזה סוף צפוי היה בפרק הזה! שתבוא עוד אחת ותגיד שהיא נאנסה...חחח... אני מסכים. 7) מקגוויר, לא אמרת מ-ה השיטות שארה"ב נוקטת בהן שמתכוונים לאמץ בארץ!!!-אני שכחתי, הסבר מפורט במסר.
 

chaiel

New member
לגבי 4...

אז מזה תביעה אזרחית ומזה פלילית? מה ההבדל?! מתי יש את זאת ומתי את זאת?! תודה רבה!
 
למעלה