"חוק הדוסים הבטלנים"

ledz

New member
"חוק הדוסים הבטלנים"

חוק טל או כמו שלמדנו להכיר אותו "חוק הדוסים הבטלנים" הורג את צה"ל את הנוער ואת הציבור החילוני שמקבל את הבטלנות הדתית בשקט יחסי בואו נחשוב מה הי קורה אם היה עובר חוק שמחייב את החרדים להתגייס: אני מדמיין את היכל הכנסת נשרף בעוד אלפיי דתיים מרקדים על מכוניות וצועקים דרעי זכאי יום למחרת בישיבת ממשלה מיוחדת(שמורכב מ90% דתיים) מבטלים את החוק במפתיע גבירותי ורבותיי הדתיים הללו הקרציות פרזיטים האלו עושים מה שהם רוצים בכנסת או בכל מוסד ציבורי בישראל. הם שולטים בציבור, המיעוט המסכן הזה הפנאטים האלו לא נשלטים. צריך להעביר חוק שמחייב דתיים לשרת או לפחות שרות לאומי, ואם הם יתנגדו לעשות להם את מהומות אוקטובר 2000 בבר אילן!
 

kity

New member
קצת פוליטקלי קורקט...

דוסים= חרדים דתיים= דתיים כן מתגייסים לצבא אם להזכיר לך, יש חרדים שלא ונגדם צריך להלחם ולא " במהומות אוקטובר" או איך שאתה קורא לזה.....
 

ינקידוד

New member
תאמיני לי שהם יותר מסכנים ממך

תחשבי אבא מביא פרנסה הביתה מרמאות . או עמותה או ביטוח לאומי או רב של שכונה , גם הם באים . בבית אין מדע אין אומנות , כולם חיילים ממושמעים אין מקום לביטוי עצמי . מה שנכון את המסכנות הזאת על תפילו עלינו.
 
למעלה