חוק אפליקציות לאיפוון

shmilo33

New member
חוק אפליקציות לאיפוון

שלום לכולם האם מישהו יודע או יכול לעזור לי איך להשיג את החוק של אפל לגבי האפליקציות שמותר להעלות לחנות יש לי רעיון חדש לאפליקציה מגניבה אבל לפני שאני מפתח אותה רציתי לראות אם בעתיד אני אוכל להעלות אותה ל - appstore תודה שלומי
 

BravoMan

Active member
כדי לקרוא את תנאי השימוש של ה-SDK והחנות

תאלץ להירשם לחשבון מפתחים. כעיקרון, Apple מתייחסת להסכמים אלה כחסויים, אבל ייתכן שגרסאות דלפו ואפשר למצוא אותן אי שם ב-google. דעתי האישית: אם אתה מפתח בודד וחושש מהשקעת זמן וכסף בפרויקט שעלול להיזרק בגלל שטות כזו או אחרת, אל תתקרב ל-Apple. יש מספיק סיפורים של אנשים שנשרפו ברשת. תפתח במקום לפלטפורמת Android שנותנת לך תנאים הרבה יותר טובים ואינה מציבה מגבלות דרקוניות ואקראיות. (זה מה שהחליטו לעשות כמה חברי ישראלים שאפליקציה שהשקיעו שנה וחצי בפיתוחה נזרקה בטענה שהיא "מבלבלת משתמשים").
 

guyiphone

New member
אין צורך להילחץ, יש חוקים ברורים מאוד.

כאמור, אם אתה מפתח ששילם ... תוכל להיכנס ולעיין בתוכן ההסכם בינך ל-Apple. אם יש לך ספקות ואינך בטוח בכשרות הפיתרון שאתה מציע, ישנם מומחים רבים שישמחו לעזור לך ובינהם אנחנו כאן בפורום. אין צורך לפרסם את כל הרעיון, מספיק שתשאל בעקיפין או שתחתים מומחה על NDA ובכך תשיג את מבוקשך בעניין זה. כידוע, אחוז המשתמשים במכשיר ה-iPhone בישראל במגמת עלייה מזה שנה וחצי (ואף יותר), לכן לא הייתי "יורד" מהרעיון כ"כ מהר. אך, כמו חברי בתגובתו הקודמת, לא הייתי ממליץ "לקפוץ" על הפיתוח אם אינך בטוח בכשרות הרעיון. שיהיה בהצלחה!
 
למעלה