חוצפניתתתתת!

חוצפניתתתתת!

קבענו פגישה שניה.
ואני זוכר את החוצפה שלה ואת התגובה שלה למשהו שכתבתי.
והיא חושבת שהכל בסדר.
אני מחכה לה בחדר חושב על מה שאעשה.
היא נכנסת.
מחייכת אלי, באה לחבק אותי, כולה כזאת תמימה וביישנית, משחקת אותה ילדה קטנה.
עלי זה לא עובד. כבר לא.
מסובב אותה, מפשיט אותה, לא מחכה בכלל לאישור שלה, לא מדבר איתה.
אבל כן מחייך, מחייך כי אני יודע מה אני הולך לעשות, מחייך כי אני כבר מכיר אותה יודע שהיא תשתף איתי פעולה ולא משנה מה אעשה כי זה אני והיא לא מסוגלת להיות אדישה אלי.
היא עומדת עירומה עם הגב אלי ואני מכופף אותה על המיטה ומפליק לה, והיא נאנקת, ואני רואה איך היא נהיית אדומה...
מפסק אותה וחודר אליה בעוצמה, מחליק לתוכה חזק ומכאיב והיא כל כך רטובה, כל כך רוצה אותי.
זקוקה לי שאמלא אותה, שאהיה קשוח.
תופס לה את השיער, מושך לה את הראש אחורה, בועל אותה גורם לה להיאנח, ליילל, להתחנן אלי...
ואני יודע שכל התשוקה שלה מכוונת אלי ולמה שאני עושה לה.
 
החוצפה משתלמת


 
קשה מאד קשה

פה בפנטזיה זה מילים
אבל שזה נעשה בפועל זה כואב
וצריך לבדוק ששני הצדדים מקבלים את המשחק של להכאיב
כי אחרת זה תוקפנות לשמה , בעום שלנו האלימות מתגברת וזה לא טוב
 
י זה לא אתה זה אני והפגיעה שספגתי בגופי

לצערי עברתי פעם משהו דומה למה שתיארת , ואני לא אוהבת אלימות בשום מצב
לצערי זה היה אונס לשמו , לא רק שאנס עשה את זה כמעשה סדום ועבר לפתח האחר
כולם הדליקו נרות חנוכה ואני התמודדתי עם דלקת קשה ברחם ונזקקתי לטיפול תרופתי
אני חיה לבד , מאחר הייתי לבד בבית , אז אין טעם לצעוק לעזרת השכנים המבוגרים שישנים
מאז אני כותבת פנטזיו להנאתי ולא מעיזה להפגש עם אף גבר !!!!!!!
זה כואב לי שנוגעים בי אז קחו וידוי של אחת שסבלה גופנית ונשית
ותבינו זה לא משחק זה כואב , והגוף זוכר את הכאבים ואת האלימות
אחד שניסה לנשוך את שפתיי אחרי זה חטף סטירה והעפתי אותו מהבית ,
אצלי אהבה או אהבה אין אלימות בארמון שלי

מזל שיש בראש את הקטע של השכחה , לא זוכרת את דמותו או את שמו
ככה בחרתי להתמודד עם האלימות שהוא הפעיל עלי
לכן אני לא עוברת בשתיקה על הפנטזיות שהן של הפעלת אימות לא על גבר ולא על אשה
לאחרונה המתירנות המינית עוברת את גבולות הנורמל ואנחנו רואים את הסוטים שפוגעים באחרים
ומפה אני קוראת לא לעורר ולא לקחת חלק בשום אלימות ביחסי מין
גם ככה העולם אלים , ויש יותר מדי נפגעים ממשחקים של פנטזיות שזולגות למציאות שלנו ,
לאחרונה נפגעה ילדה בת 7 , מה היא עשתה לאיש שפיתה אותה בממתקים ????
אני בטוחה שהילדה הזו תזדקק לטיפול מסיבי ואצל החרדים לא מדברים סובלים בשקט
 
אי אפשר להישאר אדישים להודעה שלך

אני יכולה להבין את הרגישות העצומה שלך, בגלל האירוע הקשה מאוד שעברת. אני מקווה בכל ליבי שקיבלת סיוע - נפשי ואם לא ,אין מאוחר בעניינים כאלו, משום שזה אירוע טראומטי שמשפיע על כל תחומי החיים.
בחרת לצמצם את חייך(כתבת שאינך מעזה להיפגש עם גבר) ואני ממש לא מתווכחת עם הבחירה הזו, אם כי חבל. נכון, האמון שלך בגברים הופר אבל זה לא מחויב המציאות. הגבת (אם הבנתי נכון), לנשיכה של השפתיים שיכולה להיות ביטוי למשיכה - באופן קיצוני שמתאים בהחלט למי שעברה טראומה. טיפול יכול להקל, לעזור. מקום טוב להתחיל בו הוא הקו של נפגעות תקיפה מינית - המספר - 1202. הרגישות שלך לאלימות כולל זו שבפנטזיות, מובנית אבל את צריכה להבין שלאנשים שונים יש פנטזיות והתנהלות שונה שהיא ממקום של בחירה, הסכמה וכבוד בין בני זוג גם אם יש בהם דברים שלך הם נראים/נחווים כאלימות.
חשוב גם להבין שיש הבדל מהותי בין פנטזיה לבין מציאות.
 
אני ומבינה ומכבדת א רצון האחרים/אחרות

והרגשתי צורך לחלוק אתכ מה עובר על אחת שלא מוכנה לזה
אולי אם הוא היה מכין אותי לזה התגובה לא היתה כה חזקה
עונה לך ומרגישה את הכאב ברחם בעצם הנגיעה בנושא
ואם תקראי את הכתיבה האירוטית שלי תביני שבאמצעות הכתיבה אני נרפאתי
שם כתבתי סיפור בהמשכים איך הוא מכין את יעלי ורק אז הוא מבתק את הבתולים שלה
אני מצאתי שהכתיבה מרפאה את נפשי , אולי הכתיבה של הקטע זה להוציא את זה כדי לקבור את זה
כי שאני נחשפת לאנשים מתלהבים ממני מאד , לא מבינים למה אני לבד
בבלוג שלי הרחבתי מעבר למה שכתבתי פה , אבל אני עובדת על ההחלמה של הרחם
מפנקת אותה בספורים קסומים על יעלי בבלוג שלי
ולהפתעתי אנשים מתחברים לרומנטיקה ולעדנה בסיפורים הארוטיים שלי שמלאים באהבה וברומנטיקה
ספורים שגם נשים מתחברות אליהם אולי זו הדרך שלי להראות שאפשר גם אחרת לעשות אהבה
 

ordol

New member
מקרה קשה ועצוב


תהיי חזקה. מה שתיארת זו אלימות נטו. אונס לכל דבר.
לא היה פשוט לקריאה שולחת לך חיבוק חזק. מקווה שעוזרים לך להתמודד כי לבד קשה מאוד.
אני מבינה שיש דברים שנותנים לך קונטוציות שליליות ותסריטים מהעבר
אבל כשמופעל כוח בהסכמת שני הצדדים עם תיאום ציפיות מקדים
עם שימוש בכללי בטיחות ועם אופציה גם להתחרט באמצע. זו לא אלימות.
 
תודה למדתי להיות זהירה

הכתיבה היא מרפא נפלא , עצם העובדה שאני אחרי ניתוח לב פתוח אז כרגע עוד לא בכושר
אבל הספורים שכותבת לאחרונה הם מלאים באהבה וחום
וזו הדרך שלי להקל על אני עצמי ואנוכי לחיות בהרמוניה עם החיים
ואני זוכה להמון חיבוקים ורטואלים , וזה גם משהו
איש שפגשתי בקניון הקשיב לי והלך לחפש את הבלוג שלי , השאיר תמיכה נפלאה
אז מוצאת את הדרך הבטוחה להחשף לאט לאט ,
פשוט בקשתי להביא את הסיפור של מי שעובר את זה מהצד השני

מסתבר שהגוף זוכר גם שהמוח מוחק , את האלימות שנהגו כלפו , ורופא הסיני שלי
לימד אותי ע"י מסג הגב לא לפחד מנגיעות של גבר בגבי ובכפות רגלי
ואחר כך למדתי לבנות ממסג בגופי וזה תחליף נפלא לסקס לחולת לב ,
טיפול מגע של מסג עדין שלא מסכן את הלב , כן מטפלת בגוף וגם בנפש
ועוד מעט אתגבר על הקושי , מאמינה שזה מעבר לפינה
ואני מטפלת בעצמי , אז יש כלים שרפוי עצמי עוזר , כמו להקיא את זה בכתיבה
ולאחרונה זה עלה באחד הספורים שלי באיזה עדינות הוא בעל את יעלי בסיפור שלי
הייתי מביאה את זה לפה , אב אתם אוהבים ספורים קצרים ואני כותבת ארוך
 

ברוס12

New member
נכון קשה להשאר אדיש לפוסט שלך

אני מחזק אותך
וליבי ליבי על הילדה הקטנה
 
החיים מזמנים לנו ארועים

לא עם כל הדברים חיים טוב בהמשך
כתבתי וזה התפרץ אבל כאבי הבטן אחרי הכתיבה היו חזקים
לכן כרגיל ברחתי מזה לכוון הכתיבה שלוקחת אותי למקומות אחרים
אל האהבה העדינה והרכה זה התרפייה שלי
אולי אני בוגרת יותר יכולה לדבר בשם הקטנה שלה אין עדיין את המילים
לתאר מה שהיא עוברת יום אחרי שצריך להמשיך לחיות , לנסות לחשוב על המחר בלי כאב וסבל
 
למעלה