חוצפה שכזאת!!

habubnik

New member
חוצפה שכזאת!! ../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

התקשרתי למרפאה שלנו לשאול על הרעשים המוזרים שהיפר עושה, ולבדוק אם יש טעם להביא אותה לבדיקה (שאחת כזו עולה 140 ש"ח גם אם זה מתברר ככלום), והבחורה שם אמרה לי שהיא שאלה את הוטרינר (אני ממש לא מבינה למה לא יכולתי לדבר איתו בעצמי, זה היה סוף היום ולא היו שם אנשים) והוא אמר שזה יכול להיות כדורי שיער ויכול להיות שלא. בקיצור, היא אומרת לי בואי תקבעי תור. אמרתי לה שאני אתייעץ קודם עם בן הזוג שלי וייתכן שנחכה קצת עם זה, כי אנחנו לא נשלם 140 שקל בשביל שהוטרינר יגיד לי שהכל בסדר וישלח אותי הבייתה. יש גבול. אני אומנם היסטרית, אבל אני לא עשירה. אז מה היא אומרת לי ברוב חוצפתה??? "אל תזרקי אותה לרחוב" וואי, איך שרציתי לצעוק עליה באותו רגע. אמרתי לה בנחמדות מה פתאום ובזה זה נגמר. אני פשוט בשוק. תבדקי עם מי את מדברת לפני שאת זורקת משפטים כאלה מכוערים.
 

habubnik

New member
זו המחשבה הראשונה שעברה לי בראש

אבל אני תוהה אם זה לא יהיה overeacting מצידי, כי סה"כ זה וטרינר חדש. הן היו אצלם רק פעמיים והם היו בסדר. אני לא יודעת. זה מרגיז אותי עד לשד עצמותי. אני תוהה אם להתלונן עליה או משהו. לא יודעת. אולי אני צריכה לעזוב את זה וזהו. בלעכס, אני עדיין בשוק מזה.
 

catslover

New member
ממש חוצפה!!!!!!!!!!!

יש אנשים כאלו... אבל תחשבי חיובי... למרות שזה קשה... תודי שעדיף שהיא תגיד את זה לכולם (כמובן שהיא צריכה לבדוק אבל מה לעשות)ושהיא תגיד גם לך למרות שזה יעליב כמובן וגם למישהו שמסוגל באמת לעשות את זה... אני מקווה שהבנת מה שהתכוונתי... שזה באמת מעליב אבל עדיף שהיא תגיד את זה לכלום מאשר שמישהו באמת יעשה את זה... אבל בכל זאת זו באמת חוצפה!!
 

habubnik

New member
לא מצדיק לטעמי

אני יודעת שהיא אומרת את זה בטח מניסיון עבר או משהו. אבל את יודעת מה? לא מצדיק! זה כמו שתראי מישהו עומד ליד כלב ברחוב ובועט בו למוות, ואח"כ תלכי לכל אחד שיש לו כלב שאוהב אותו עד עמקי נשמתו ותזכירי לו לא להרוג את הכלב. זו חוצפה לשמה! אם היא הייתה מודאגת, הנשמה הטובה, יש דרכים יותר עדינות לבדוק את זה. החתולות האלה הן התינוקות שלי, את יכולה לתאר לעצמך שמישהו יבוא לאמא ויגיד לה לא לזרוק את התינוקות שלה לרחוב??
 

catslover

New member
אני מבינה אותך... ויודעת כמה זה

פוגע שאומרים לך דבר כזה... אני ממש לא מצדיקה אותה אבל יש כל כך הרבה אנשים שלוקחים חתולים וזורקים אותם לרחוב... והיא לא יכולה לדעת דרך הטלפון שאת האימא הכי טובה בעולם למרות שאני יודעת זה זה דרך הפורום... :) אבל בכל זאת אני שוב אומרת שזה לא מוצדק אבל זה גם לא מוצדק שכל כך הרבה אנשים מתיחסים לחתולים כאל צעצוע זמני ואני בטוחה שבזה את מסכימה איתי... בקיצור אני הייתי ממליצה לך להתונן עליה בצורה יפה... כלומר לא לבוא להגיד עליה שהיא חוצפנית וכאלה כי הם לא יתיחסו לזה... פשוט תגידי שלדעתך היא לא צריכה להגיד דברים כאלה לאנשים מבלי לדעת שום דבר עליהם ולפגוע בהם בצורה כזו... ובקשר לזה שהיא לא נתנה לך לדבר איתו הם בדרך כלל עושות את זה גם הנחמדות ממש... בטח הוטרינרים לא רוצים לדבר עם כל אחד... לכי תדעי...
 

p a k a

New member
הייתה לנו גם וטרינרית כזו

גם אם לא היה כלום היא הייתה גובה הרבה מאוד. עברנו וטרינר. ומאז הכל טוב יותר, הוא אפילו נחמד יותר, פעם אחת היינו אצלו, הוא בדק לתומאס את האוזניים, אמר שצריך טיפות, היה לנו כבר בגלל שלכלבה שלי היו גם בעיות אוזניים ולא שילמנו לו כלום. בהחלט מציעה לך להחליף וטרינר.
 

p a k a

New member
זהו שהיא לא הייתה חדשה אפילו

מיילא וטרינר חדש שהוא צריך להתחיל להרוויח ממשהו נגיד.. אבל ההיא שהיינו אצלה היא ותיקה אז אני לא מבינה למה. אני שואפת להיות וטרינרית.. ואני מאמינה שלא הכסף הוא החשוב אלא הטיפול בחיות והעזרה להם.
 

bilbolim

New member
אצלי הוטרינר לא לוקח כסף על ביקור

אבל על טיפולים הוא קצת יקר. אבל זה שווה את זה שאני יכולה לרוץ אליו עם כל בעיה הכי קטנה ועדיין לא להיות מרוששת.
 
לי היה ווטרינר שהגזים

יש לי 5 חתולים ופעם באתי עם 3 חתולים בבת אחת לטיפולים שונים. הוא לקח על כל חתול מחיר של ביקור, כ-150 ש"ח, ואחרי זה מחיר על בדיקת דם וזריקה בנפרד. נשמע לכם הגיוני?
 

f e l i n e

New member
מעולם לא לקחו ממני כסף על ביקור../images/Emo12.gif

בלבד! אם לא התגלה כלום- לא שילמתי. אם התגלה- תמיד שילמתי פחות מ-150, אלא אם נדרש הליך פולשני כלשהו.
 

habubnik

New member
אז רק אני "הצלחתי" למצוא אחד

שלא רק גובה על הכל, אלא גם גובה סכום עתק? כל הכבוד לי! אני כשרונית. מחר אני מחפשת אחד חדש.
 

f e l i n e

New member
לא רק את../images/Emo13.gif זו לא פעם ראשונה

שאני שומעת על וטרינרים כאלה- כנראה שיש נוהג כזה, אבל אני מעולם לא נתקלתי בו, והאמיני לי ביקרתי אצל יותר מארבעה בימי חיי.
 

f e l i n e

New member
הייתי מחליפה אותו בגלל זה ולא בגלל

הפקידה האובר מתיימרת שלו. אבל לפני שמחליפים: מבררים מחירים
. אם תמצאי וטרינר/ית יותר זול/ה- וטוב/ה מכל בחינה אחרת- תוכלי לעזוב אותו בלי הנד עפעף.
 
למעלה