חופשת צלילה

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
קצת מידע על עצמך יעזור

ואני מתכוון לרקע ונסיון בצלילה.
&nbsp
אחד הדברים החשובים לכל צולל ובעיקר לצולל בחו"ל הוא פרטנר סביר שלא יוציא אותו מהמים אחרי 20 דקות.
 
פיליפינים

צוללת חובבת.כ40 צלילות.פעמיים ספארי בסיני.קונה לעצמי מתנה ליומולדת 50 חופשת צלילה "שווה". בדרך כלל יוצאת עם חצי מיכל כשלכולם נגמר...(חובבת ספורט-הכל) אשמח לשלב שבוע צלילה ושבוע טיול.
 

tandy1000

New member
בדיוק חזרתי...

היה טוב מאוד היינו בseadoors liveaboard
למרות שהראות היתה על הפנים אולי בגלל העונה או בגלל ההוריקן שעבר לא יודע
והיה גם יום עם זרם חזק שלא עזר לצלילה
בכל זאת היה מה לראות





 

שמוליקש

New member
היי, תוכל לפרט? אתרים, מחירים, לוגיסטיקה ועוד

אני מתוכנן להיות שם באפריל הקרוב (20 יום חצי צלילות חצי יבשתי) ועדיין יש לי אפשרות לשינויים
תודה
שמוליק
 

tandy1000

New member
תשובה

היי
אני לא מומחה גדול חושב שכדאי להתיעץ עם אילן ורד שסידר לנו את הטיול.
מחיר בערך 2000$ לא כולל טיסות כן כולל מגורים על הספינה seadoors
6 ימים מלאים כול 5 ימי צלילה 18 צלילות (גם לילה)
צללנו באיזור שנקרא מלאפסקווה איזור די גדול עם מלא אתרי צלילה והיתרון של הספינה שהיא עוברת מאתר לאתר :)
תכנס לאתר שלהם ותראה את כל האתרים
בסבו העיר שממנה הפלגנו ואליה חזרנו (לא תמיד זה ככה) אין מה לעשות מעל המים... לא נהנו להסתובב שם.
לדעתי עדיף לצאת לאיים הקטנים יותר שם האנשים יותר נחמדים
שוב כמו שכתבתי קודם וגם רואים מהתמונות הראות הייתה נוראית קורה.
ולכן המדריכים התמקדו במאקרו (צריך להיות מיקרו!) חשופיות פורגפיש שרימפים וכו. אלי זה פחות מדבר
מקווה שבאפריל הראות יותר טובה

נ.ב. אולי לא משמעותי בשבילך אבל למי שכן מעונין יש טיסות בינלאומיות לסבו ואז אפשר לוותר על מנילה(אם יוצא יותר זול) בכל מקרה צריך לקחת בחשבון שטיסות הפנים שם הם איך לומר את זה.... די גמישות בזמנים איחור של שעה וחצי זה די סטנדרט שם לקחת את זה בחשבון
 
למעלה