חופשת סקי LIVINGO

Drifter2

New member
חופשת סקי LIVINGO

שלום לכולם ,

אני גולש די חדש , הייתי פעם אחת בחופשת סקי לפני שנה בבאנסקו (כשבוע וחצי) ולמדתי לגלוש די טוב על סנובורד במהלך התקופה הנ"ל .

השנה כבר שריינתי לעצמי מקום באתר הסקי באיטליה - ליבניו , הייתי רוצה לשמוע המלצות וחוות דעת על האתר מחברים שביקרו שם אם יש ...

תודהה :)
 

marceloros

Member
מנהל
מה זה אף אחד לא היה בליויניו?

נראה לי היה שרשור אחר בנושא לפני יומיים-שלושה, הרצת חיפוש?
אם אני טועה אז אולי הקפצתי לך ואולי תקבל תשובה.
מצב בפורום קשה, יומיים זה 3 עמודים אחורה ומעטים רואים.
 

marceloros

Member
מנהל
טוב נזכרתי

אומרים שזה אתר קצת קטן ולא ממש ביקרו שם כנראה אנשי הפורום.
ראיתו אותו מוזכר בכתבה בויי-נט על האתרים הטובים בעולם, וזה גם משווק ע"י סקי-דיל. אצלם בטח יש מידע על האתר.
 

natyh

New member
אני מעריך שאם סקי דיל לא היו משווקים אז ....

ואי נט לא היו יודעים כי מדובר באחד האתרים הטובים בעולם ....
עד עכשיו אני לא מצליח להבין איך אונסיס לא הצליח להסביר כי אתר הסקי הטוב בעולם נמצא באתונה .... הכסף שלו כנראה לא שיכנע .... מספיק ... מרסלו אתה למדת שם לגלוש בעצם קרוב מעבר לכביש אז תסביר להם ...
 

lunatick

New member
הינו בבורמיו ונסענו ליום אחד ללויניו

הם מפרסמים שזה אזור פטור ממכס ואני התרשמתי שזה האתר הכי משעמם שהיתי אי פעם. אבל לשם השוואה אני חושב שגם ססטריר אתר סקי משעמם, יואב
 

elif22

New member
היי

הייתי שם לפני 4 שנים
אני לא ממש זוכר לגבי המלצות אבל סה"כ היה מאוד כיף ובניגוד להפחדות גם מתחילים יכולים להנות שם (נסעתי עם חברה שהיתה מתחילה גמורה) ,
אתר די גבוה היה המון שלג וירד כמעט כל הזמן כך שהשלג היה מעולה, לקחנו הדרכה פרטית והיתה מדריכה ממש ממש טובה וגם זה עלה ממש זול 33 יורו לשעה שיעור פרטי, (לא יודע כמה זה היום), וגם הלינה היתה זולה , אוכל טוב אווירה סבבה זה לא אוסטריה אבל העיירה כיפית..
אם יש לך שאלות ספציפיות תשאל ואני אשתדל לענות.
 

Drifter2

New member
תודה על התשובה

אני נמצא כרגע בחוסר ודאות כיצד להגיע לאתר סקי , כיוון שלא לקחתי הכל כחבילה קומפלט עם הסעות מהשדה לאתר סקי ..

האם אתה זוכר שיש שאטל לאתר סקי לשדה במחיר טוב או שעדיף לשכור רכב ?

אני שואל כיוון שראיתי שרשום שהדרך טיפה מסוכנת ..
 

elif22

New member
אנחנו הגענו ברכב ממילאנו בלילה

והאמת הקטע האחרון 40-50 קילומטר היה סיוט, זה הר עם פיתולים וירד מלא שלג והאוטו (שמגיע בהשכרה באיטליה ללא צמיגי חורף) החליק והיה ממש קשה לנסוע ודי מסוכן, אבל בחזור לא ירד שלג אז לא היה בעיה.
לא יודע לגבי שאטלים וכאלה. אני לא בטוח ששווה לשכור רכב, בעיירה עצמה ממש לא צריך רכב הוא נשאר בחניון רוב השבוע.
 

Mr MAG

New member
לא הייתי אבל אני יכול לעזור

האתר לא גדול אבל יש בו סנו-פארק גדול ומפותח, אם פריסטייל זה הכיוון אז זה יעד טוב. אמור להיות מאוד נגיש כי העיירה קטנה ולא צריך ללכת הרבה.

יתרון שאוהבים לדבר עליו בליביניו - העיירה פטורה ממכס, אז הכל שם זול ובהתאם יש שם חוויה של שופינג, לא משהו שתעשה בדרך כלל באתר סקי, וזה מגניב.

לגבי הדרך - גם הנסיעות ברחבי הדולומיטים לא קלות - כבישים צרים, מפותלים ותלולים, שדה ראיה מוגבל, שלג וקרח, תנאי ראות בעיתיים. אם אתה ברכב מתאים, עם שרשראות שלג במידת הצורך, ויודע לנהוג בתנאים האלה - זה לא מסוכן, פשוט דורש יותר ריכוז ותשומת לב מנסיעה ממוצעת לפתח תקווה. מנגד, אם לא נהגת על ידני כבר עשור ויזרקו אותך ישר לעליות בשלג כנראה שתיתקל בבעיה.

ממה שיצא לי לקרוא על המקום אמור להיות אחלה אתר, ואם כבר שריינת לך מקום - טוס ותהנה, מה הטעם לדאוג? כל שנה חופשה חדשה במקום חדש ועם חוויות חדשות, לא ככה?
 

Mr MAG

New member
ואיפה בדיוק אמרתי שכן?

האזכור לדולומיטים היה במשפט
" גם הנסיעות ברחבי הדולומיטים לא קלות "

קרי - במקום שבו כן הייתי ואני יכול להעיד מנסיון, יש תנאים דומים לאלו המתוארים בליוויניו.
 
למעלה