חופשת לידה?

אוקה

New member
חופשת לידה?

מי מקבלת את חופשת הלידה, האמא האמיתית או הפונדקאית או חצי חצי? סתם שאלה שהציקה לי (אין לי קשר לנושא הזה אבל אני מניחה שכאן המקום הנכון לשאול:))
 

מירבי*

New member
שבת שלום אוקה../images/Emo39.gif

חופשת הלידה מיועדת לטיפול בתינוק ולכן האם המיועדת היא זו שזכאית לקבל אותה. האם הנושאת והאם המיועדת מקבלות מענק לידה חד פעמי, הפונדקאית תקבל חופשת מחלה כדי להחלים מהלידה או מהניתוח הקיסרי. שבת שלום
 

אוקה

New member
אוקיי, נשמע פייר:)

יש לי עוד שאלה כמה בערך משלמים לאם פונדקאית?
 

אוקה

New member
אויש שכחתי להודות על מתן התשובה

ועוד במהירות הבזק! המון תודה!
 

איילת567

New member
מירב מה קורה עם תשובה.....

בשבילי אני צריכה לדעת מה קורה בקשר למיפגש
 
למעלה