חופשת לידה? מי מקבלת את חופשת הלידה, האמא האמיתית או הפונדקאית או חצי חצי? סתם שאלה שהציקה לי (אין לי קשר לנושא הזה אבל אני מניחה שכאן המקום הנכון לשאול:))