חופשת לידה מוקדמת

Liati95

New member
חופשת לידה מוקדמת

כמה זמן לפני הלידה מומלץ להפסיק לעבוד? אני בטוחה שהתשובה היא שזה אינדיבידואלי, אולם אני חוששת שזמן ארוך מידי עלול לגרום לדיכאון או משהו בסגנון?
 
חופשת לידה מוקדמת

שלום רב,
ברוב המקרים ההמלצה להפסיק לעבוד קשורה למצב רפואי, אולם ישנן נשים אשר לקראת סוף ההריון מרגישות קושי, כבדות או עייפות ומעדיפות לנצל את ימי המחלה / חופש לטובת מנוחה והתכווננות ללידה.
אופי העבודה גם כן משפיע, שכן אם מדובר בעבודה פיזית מאמצת, יש לשקול זאת ולהתייעץ עם הרופא המטפל.
באשר לחופשה ארוכה מידי, זה אכן מאוד אינדיבידואלי. אני מניחה שיש כאלו שיהנו מזמן זה וינצלו אותו למנוחה, עשייה מהנה, טיפול ופינוק עצמי, הכנות והתארגנות לקראת התינוק ויש נשים שחופשה ארוכה מידי לא מיטיבה עמן, זה יכול להיות קשור בהרגלים, בחויית ההריון וכו'. אני מציעה שתחשבי עם עצמך מה יהיה נכון עבורך, את יכולה להכין רשימה של דברים שרצית לעשות ולנסות לדמיין אותך עושה אותם. אולי תרגיל כזה יוכל לתת לך כיוון של תשובה לגבייך.
בהצלחה
נתי רוזנברג - דולה
 

Liati95

New member
הפחד הכי גדול שלי הוא לשקוע

אני בנאדם שצריך תמיד להיות עסוק. יש לי לימודים שאוכל להתמקד בהם אך אני לא יודעת אם זה מספיק.
לכן אני צריכה לשקול הכל ברצינות.
אולי באמת אכין רשימה.
תודה לך נתי.
 
קחי בחשבון

שזה "אוכל" לך מהשבועות של חופשת הלידה של ביטוח לאומי. זאת אומרת שככל שתצאי מוקדם יותר ככה החופשה גם תסתיים מוקדם יותר ולי באופן אישי יותר חשוב להיות כמה שיותר זמן בבית עם התינוק מאשר להפסיק לעבוד לפני הלידה.
&nbsp
על אחת כמה וכמה אם את בנאדם שאוהב להיות עסוק מי אמר שצריך לצאת לחופשת לידה קודם?
בהריון הקודם שלי באתי לעבודה בשבוע 40+1, ורק אז החלטתי שמספיק. צירים התחלתי ב40+2. מתכוונת לעשות זאת גם בהריון הנוכחי, לא מוצאת טעם ביציאה לחופשת לידה לפני הזמן, למרות שכבר כבד וקשה ומציק.
 
למעלה