חופשי ומאושר

Caesarus

New member
חופשי ומאושר

הייה קשה , אבל הצלחתי לצאת מהבית... בתקווה שאני יצליח להחזיק מעמד ולעמוד על הרגליים בזכות עצמי... תודה לכל הפורום על התמיכה ברגעים הקשים בזמן האחרון.
 
כל הכבוד ../images/Emo45.gif

מאחלת לך המון הצלחה ובטוחה שאכן תצליח.
 

efriend

New member
אכן כל הכבוד ובהצלחה.

אני מחזיק לך אצבעות. והנה סיפור משלי שקשור לעניין. כשעזבתי את הבית בגיל 23, ועברתי למעונות, זה היה רגע קשה, וההורים שלי לא עשו לי את זה קל. למרות שהיה ברור לי שאני רוצה לצאת,היום של המעבר עצמו זכור לי כנורא מבלבל. הרגשתי שהעולם מתהפך. מה שמאוד עוזר במצב כזה הוא לארח בדירה החדשה חברים שלך. זה מייד הופך את זה ליותר בית, ועוצר קצת את תחושת הסחרור והתלישות.
 
למעלה