אכן כל הכבוד ובהצלחה.
אני מחזיק לך אצבעות. והנה סיפור משלי שקשור לעניין. כשעזבתי את הבית בגיל 23, ועברתי למעונות, זה היה רגע קשה, וההורים שלי לא עשו לי את זה קל. למרות שהיה ברור לי שאני רוצה לצאת,היום של המעבר עצמו זכור לי כנורא מבלבל. הרגשתי שהעולם מתהפך. מה שמאוד עוזר במצב כזה הוא לארח בדירה החדשה חברים שלך. זה מייד הופך את זה ליותר בית, ועוצר קצת את תחושת הסחרור והתלישות.