חופשה

n i v1

New member
חופשה

חבר'ס אני טס לי קצת מפה, קצר, לא ארוך אני אעדר מהפורום החל ממחר... תתנהגו יפה. בצל אל ידאג לכם ויעדכנני אם יהיה צורך, אם אצליח לקפוץ לבקרכם אעשה זאת, אבל זה לא נראה הגיוני כרגע. PARTY ON
 

Esmena

New member
../images/Emo7.gif תעשה חיים,

אתם יודעים מה זה אומר, נכון? מיסוד הצ'אט בתודעה הלאומית! <מתענגת על כוס זעתר עם זעתר).
 
איסמנה, תארגני צ'אט!

אחרת אני אצטרך לעשות את זה! יופי יופי, אבל איפה העיפרון שלה??
 

Esmena

New member
מה דעתכם על היום בעשר,

אחרי שתיגמר התוכנית של פרנק זעתר(!) בradi- yo (למעוניינים-מתחילה בשמונה). אוקיי, רוצים? ( אני אשתדל מאוד לבוא...:)
 
למעלה