חופשה חבר'ס אני טס לי קצת מפה, קצר, לא ארוך אני אעדר מהפורום החל ממחר... תתנהגו יפה. בצל אל ידאג לכם ויעדכנני אם יהיה צורך, אם אצליח לקפוץ לבקרכם אעשה זאת, אבל זה לא נראה הגיוני כרגע. PARTY ON