חופשה ממש לא נעימה בקלאב בטורקיה ORANG COUETY

vasp

New member
למה מנסים "לתקן" אותה ?

בא בן אדם , מעביר את התחושות שלו באופן סובייקטיבי , זה מה שהוא מרגיש , בשביל מה צריך לנסות להכניס אותו לפרפורציות , לספר שהוא קיבל אתה יחס הזה בגלל ש"הישראלים...." , זה מה שהיא הרגישה נקודה ! תנו עצות מועילות אם יש לכם , אבל סתם "לסובב את הסכין" לבן אדם , בשביל מה . האמת שבתמונות המלון הזה נראה פיצוץ
, דווקא הביקורת שלה באה בזמן
, זה לא גורם לא לנסוע , אבל בהחלט לקחת עוד נקודות בחשבון .
 

incognito1980

New member
לא לתקן, אלא לגרום להסתכל על הדברים אחרת

לעיתים אנשים חוזרים מחופשה כועסים ומתוסכלים. לעיתים אנשים חוזרים מחופשה אחרי שחטפו "סיבוב" על המקום והכל כולל הכל מעצבן אותם. ואז...האנשים בפורום מנסים להחזיר את אותו האדם לפרופורציות הנכונות או סתם מנסים להבין, האם באמת היה נורא גרוע או שהנופש סתם התאכזב בגלל ציפיות גבוהות מדי וכו'. ובכלל, כשאדם משתף אחרים בפורום, הוא לא יקבל רק את התגובות שהוא רצה, הלא כן?
 

crul27

New member
זו לא סתם "תחושה סובייקטיבית", זו הטעיה!

עם כל הכבוד, מלון שכ"כ הרבה ישראלים דווקא משבחים ומהללים ורצים בהמוניהם, לא יכול להיות כ"כ גרוע. ההשוואה לשואה, כנכד לניצולים, מקוממת ומעידה על טיבה של המתלונת. וחוץ מזה מדרך הכתיבה וההתבטאות ניתן להבין, כך אני מקווה בשבילה, שמדובר בלא יותר מנערה שאף את שמו של המלון בראש ההודעה לא ידעה לאיית כמו שצריך, שלא לדבר על פסיקים שלא היו ואותיות שהיו יותר מדי. בקיצור לקחת בערבון מוגבל.
 

Old Girl

New member
ההערה שלה על השואה

אולי לא הייתה במקום, אבל לא צריכה להאפיל על כל ההתרשמות שלה. אפשר להעיר על חוסר רגישות - ועדיין להקשיב. ולבטל דברים וחוויות של אדם בגלל שגיאות כתיב נראה לי יהיר ומזלזל.
 

crul27

New member
היא אולי לא צריכה להאפיל אבל

לתת לנו פרופורציות לגבי הלך המחשבה של האדם המתלונן. להטיף כאן על רמה לכמה מטובי וותיקי הפורום ולכתוב בתת רמה, כאילו היה הפורום, לא פחות ולא יותר מאשר הפורום של מעריצי נינט, זה לא במקום. האותיות המוכפלות(בלשון המעטה), סימני הקריאה המרובים, ובכלל השפה ורמתה, גורמים לי לחוש, לא מתוך יהירות, שהכותבת אינה אובייקטיבית בדבריה ואינה מעמתת אותם עם המציאות כפי שהם היו באמת.
 

Old Girl

New member
לא ראוי לכתוב לאנשים "תת רמה"

לא לוותיקים ולא לחדשים. אבל הבחורה באה לכאן בסערת רגשות, וכאן זלזלו בה - אז היא נפגעה והפכה עוד יותר כועסת. למה מראש היה אי אפשר פשוט להקשיב לה? למה כמעט תמיד כאן בפורום באים בביקורת כלפי אדם שחזר פגוע מהטיול? אנחנו לא הסניגורים של המלון, מדוע לא לתת פשוט להתבטא? בכלל, לגבי תורכיה יש כל כך הרבה תלונות דומות ועקיבות לאחרונה שבאמת הגיע הזמן להניח שהן אמינות. לגבי ה"שפה ורמתה" - דווקא לי זה נשמע מאוד יהיר. ליכולת לתרגם את הרגשות שלך למלל מסודר יש הרבה מאוד עם חינוך ומעט מאוד עם אובייקטיביות ואמינות. לא כולם במדינה הלא שוויונית שלנו מקבלים את אותו חינוך ורהוטים באותה מידה. אוי ואוי אם יכולת הניסוח תהיה קריטריון מפתח, שיקבע האם נחזק אדם פגוע או נזלזל בו. אני זוכרת טוב מאוד תקופות מן העבר, שבהן גם אני עצמי התנסחתי כך, שהכותבת שאתה לועג לה הייתה ש"י עגנון לעומתי. מזל שלא היו אז פורומים כדי שילעגו גם לי ...
 

cornetti

New member
הכעס שלך נראה לי מגיע ממשהו אחר ולא מהשרשור

הזה. אני לא חושבת שמישהו מההתחלה החליט לגביה שום דבר. הייתה התנסחות מסויימת ומאד פוגענית באחד מפירסומיה, ובמקום להגיד "צודקים, זה לא היה במקום אני אתנסח אחרת אחרת" היא החליטה להמשיך בדרכה ולהתבטא בצורה לא הולמת. כל אחד יכול לבוא ולצעוק כמה רע ולשפוט מקומות שהוא היה בהם. באופן שהיא הסבירה את עצמה היו מספר חורים והגזמות, לדעתי זו דרך טובה מאד לדעת אם לקחת ברצינות את הדברים שאדם כותב או בערבון מוגבל. מה לעשות כולנו פה חצי וירטואלים וקל לכל אחד להכנס ולהגיד מה שהוא רוצה, אנחנו לא חייבים להתייחס לכל דב שמישהו מקליד כתורה משמיים, מותר לאנשים פה לנסות ולהבין מה עומד מאחורי הדברים שאחרים כותבים, לטובה ולרעה. אני חושבת שהשרשור דווקא הלך לכיוון לא יפה בעקבות התנסחויות לא נעימות של הכותבת המקורית שלו. שיכלה מלכתחילה להגיד שהיא מצטערת על התנסחויות בוטות ולא מתאימות, ולנסות לגרום לכולם להבין אותה יותר טוב, אבל בחרה בדרך אחרת, ששוב- מעידה על הכותבת עצמה ולא על המגיבים כלכך.
 

cornetti

New member
אני אשמח מאד לראות באיזו נקודה הרחקתי לכת.

האירי את עיני.
 

Old Girl

New member
../images/Emo45.gif מסכימה

זכותה להיות לא מרוצה, ממורמרת, מאוכזבת - כל מה שהיא מרגישה! זאת נקודת מבט שחשוב לשמוע לדעתי. אם השירות באמת לא היה נעים - שתספר, יכול להיות שמישהו יבחר לנסוע למקום אחר. למה להשתיק מטייל לא מרוצה?
 

stifler3

New member
אלוהים ישמור

מה אנשים עושים בטורקיה, משלמים מלא כסך בישביל להיות במקום כמו עזה. זה לא הפעם הראשונה, יש בתי מלון שרשום על השלט בעברית נא לא לגנוב את השלט לפי דעתי צריך להחרים את טורקיה
 
יש תופעות ויש תופעות

לפני שנים היינו בבית מלון ב- קמר, שאת שמו איני זוכר.היו בו מספר מסעדות. לאחר יום-יומיים גילינו שישנה מסעדת יוקרה. היוקרה התבטאה בכך שמספר הסועדים היה קטן והמקום נחמד, להבדיל מהמסעדה הגדולה ששם היתה הצפה. התברר שיש לנו זכות לאכול במסעדה זו [בגלל המחיר ששלמנו עבור החדר]. נתקלנו באפליה: הגרמנים הזמינו משקאות חריפים ונראה שנתנו טיפים ביד רחבה והמלצרים התורכים ממש כיכרו סביבם. אנו באנו לאכול וזהו: איננו שותים אלכוהול. אחרי זמן קצר הרגשנו אפליה: פשוט לא רצו להגיש לנו אוכל. לא התלוננתי, עזבנו מסעדה זו וחזרנו למסעדה הגדולה ובזה גמרנו את הסיפור. מלצר שפגש אותי אח"כ מטייל גיחך לעברי. התעלמתי. ונהניתי מהחופשה. צריך לדעת להתעלם. לא הייתי משלים עם חדר מתחת לאדמה [כזה היה לי באיטליה והוחלף, כפי שהוחלף לגברת, שהרגישה בשואה].
 

אלדד(מ)

New member
מזכיר לי את אשתי שתחיה ואותי...

אני, גם אחרי עשרות שנים של טיסות ומאות בתי מלון עדיין מקטר לאשתי. תמיד נראה לי שרק בגלל שאנחנו ישראלים תמיד מקבלים את החדר הכי גרוע במלון (למרות שאנחנו משלמים מחיר כמו כולם ולא מתווכחים אף פעם). ואשתי אומרת "תלמד ליהנות ולא להסתכל על קטנות - אתה בחופש. זה לא מה שצריך לקלקל לך את החופשה. מי שכל משך החופש נדמה לו שדפקו אותו עסוק בזה ולא נהנה והכל נראה לו שחור - תשתחרר..." ואני למדתי להפנים (אבל בכל חופשה זה לא בא מיד אלא אחרי שיצר פנימי גורם לי להוציא קיטור) ואחרי 24 שעות מתרגל למצב ונהנה מהחופשה. וכשחוזר - הכל נשכח ו"היה כיף - מתי נוסעים שוב?".
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אולי נפתח ארגון שיקרא "נשים של בעלים מקטרים"????? אני בטוחה שתוך זמן קצר ביותר יהיה לנו אחד הארגונים הגדולים והחזקים במדינה ואז נוכל לבוא בתביעות.....שונות ומשונות. תביא את אשתך ושתינו כבר נרים את הענין אחרי שקודם כל נוציא את הקיטורים על כמה קשה לנסוע אתכם קוטרים ../images/Emo6.gif
 

Old Girl

New member
צ"ל טופס הצטרפות...

מהתרגשות נכשלתי בלשוני... עד שקם ארגון כל כך חשוב.
 
למעלה