רעיון יפה,ניתן ´לשמוע´ את הגלים
מפריעים לי רק כמה דברים: קו האופק-צריך ליישר אותו,או בכלל להוריד את השמיים,הם מיותרים לדעתי.וכך ישארו שלושה חלקים ברורים בפריים. מפריע מאוד הטשטוש בקדמת התמונה:הסלעים ברורים היה מתקבל בצורה טובה ומרשימה יותר:עם או בלי הגלים ברורים. הסימטריות נטולת עניין ,צריך ליצור איזושהי דינמיות, וקוים אלכסוניים (בין היתר)דינמיים יותר מקווים אופקיים, זוית אחרת לצילום פותרת זאת חיש קל. צילמת עוד?