חופים, הם לפעמים....

I R I S C

New member
רעיון יפה,ניתן ´לשמוע´ את הגלים

מפריעים לי רק כמה דברים: קו האופק-צריך ליישר אותו,או בכלל להוריד את השמיים,הם מיותרים לדעתי.וכך ישארו שלושה חלקים ברורים בפריים. מפריע מאוד הטשטוש בקדמת התמונה:הסלעים ברורים היה מתקבל בצורה טובה ומרשימה יותר:עם או בלי הגלים ברורים. הסימטריות נטולת עניין ,צריך ליצור איזושהי דינמיות, וקוים אלכסוניים (בין היתר)דינמיים יותר מקווים אופקיים, זוית אחרת לצילום פותרת זאת חיש קל. צילמת עוד?
 

אריק2002

New member
תודה על התגובה.. הסבר קצר:

אני מבין את הרעיונות, ואנסה ליישם בפעמים הבאות. רק לצורך הבהרה: התמונה צולמה מגובה הקרקע (כמה ס"מ מע..) כאשר מה שרואים - זה לא גל, אלא האדווה...נתזי המים שבאים אחרי הגל..והם בסה"כ בגובה של סנטימטרים בודדים, כאשר רגע הצילום בוצע ממש שניות לפני שהמצלמה עמדה בקו ה"מים"...
תודה על ההארות....
 

noamco3

New member
יפה אבל...

תמונה יפה, אני הייתי מדגיש את הצבעים, מוריד את השמיים וכך ממרכז את הגל שהוא בעצם הנושא. אם אתה מסכים אני אעלה תמונה משופרת.
 

davir

New member
תמונה דומה

יש לי תמונה דומה, אבל לא פרסמתי אותה כי לא אהבתי אותה כל-כך..
 

ARGON

New member
davir-תמונה נהדרת,צבעים../images/Emo15.gif

חזקים. הגל נראה כמו איזה הר שמתקרב אלינו. תפסת אותו בשיא הגובה לפני שנשבר? ועוד משהו... כדאי להעלות את התמונה בשרשור משלך כדי שתגובות לתמונה לא יתבלבלו עם תגובות לתמונות של אחר. חוץ מזה אפשר לראות גם את התמונה שאתה פחות אוהב?
 

davir

New member
זאת התמונה

שאני לא אהבתי כל-כך בהתחלה, לכן פרסמתי אותה באשכול הזה ולא באחד נפרד. תודה על התגובה!
 

ARGON

New member
אריק, בגדול...תמונה יפה וחדה../images/Emo15.gif

חבל ש"חנקת" את הגל משני הצדדים. אני אוהב את "הקפאת" המיים והאבנים היפות.
 

blueeye

New member
אני הייתי מצלם את זה ככה....

מקווה שתאהב את העיבוד הקטן... רועי
 
למעלה