חוף הים שלנו
לילה אחד... מלאת מחשבות... יצאתי אל חוף הים לחשוב... חשבתי על הגלים לאן פניהם מועדים חשבתי על החול חשבתי על הכול איזו שלווה שם ליד הים לעומת העולם האמיתי עם כל הרעש בחוץ ואני ליד הים נהנית מכל רגע שם עיני נועצות בחול ובמים כמה שליו כמה שקט הרגשתי שהים אותי אוהב ואני אותו תמיד אוהב כי הים מקרב אותי אליו שקט... רוח קרירה... שלווה... זו אני וזה אתה זה הים שלנו המאפשר לנו שוב להרגיש... שני
לילה אחד... מלאת מחשבות... יצאתי אל חוף הים לחשוב... חשבתי על הגלים לאן פניהם מועדים חשבתי על החול חשבתי על הכול איזו שלווה שם ליד הים לעומת העולם האמיתי עם כל הרעש בחוץ ואני ליד הים נהנית מכל רגע שם עיני נועצות בחול ובמים כמה שליו כמה שקט הרגשתי שהים אותי אוהב ואני אותו תמיד אוהב כי הים מקרב אותי אליו שקט... רוח קרירה... שלווה... זו אני וזה אתה זה הים שלנו המאפשר לנו שוב להרגיש... שני