חוף הים שלנו

Shanny

New member
חוף הים שלנו

לילה אחד... מלאת מחשבות... יצאתי אל חוף הים לחשוב... חשבתי על הגלים לאן פניהם מועדים חשבתי על החול חשבתי על הכול איזו שלווה שם ליד הים לעומת העולם האמיתי עם כל הרעש בחוץ ואני ליד הים נהנית מכל רגע שם עיני נועצות בחול ובמים כמה שליו כמה שקט הרגשתי שהים אותי אוהב ואני אותו תמיד אוהב כי הים מקרב אותי אליו שקט... רוח קרירה... שלווה... זו אני וזה אתה זה הים שלנו המאפשר לנו שוב להרגיש... שני
 

mamaliga

New member
שני מתוקה...

גרתי הרבה זמן על יאכטה על הים כמה שלווה הייתי באותה תקופה רוגע בלתי מוסבר זה הפך להיות חלק בלתי נפרד ממני.. השפעה עצומה לים..לחוף לגלים.. זה היה בזמנו העולם האמיתי שלי.. אהבתי את הכתוב.. יום נפלא ממליגה.
 

Shanny

New member
mamaliga :)

כשהיום מתחיל על שפת הים הוא יכול להיות רק נפלא ורגוע תודה לך וגם לך יום מדהים ממני שני
 
למעלה