חוסר שקט בזמן האוכל

revi2407

New member
חוסר שקט בזמן האוכל

בתי בת 3 וחצי חודשים, בזמן האחרון לא רגועה בזמן האוכל (אוכלת מגיל חודש וחצי סימילאק). מזיזה את הראש מצד לצד וכשהבקבוק יוצא מתחילה לבכות. לקחתי אותה לרופאה והיא בדקה אוזניים וגרון ואומרת שהכל בסדר. אובדת עצות..... (יש לציין שלאחר שעברה תקופת הגזים היא רגועה ברב שעות היום ורק באוכל לא)
 
הי רווי

כמה עצות שיכולות לעזור: 1. תנשמי לאט ועמוק לפני שאת מאכילה אותה וכשאת לוקחת אותה עלייך לקראת האוכל. תינוקות מחקים אותנו וזה יכול לעזור לה להרגע 2. במידה והיא משתוללת תעשי הפסקה קצרה ותרימי אותה לגרעפס . לפעמים דקה של הפסקה כזו היא כל מה שדרוש. 3. אם רעשים מסיחים את דעתה נסי למצוא מקום שקט יותר להאכלה 4. נסי להחליף פטמה של בקבוק אולי הזרימה חלשה מידי 5.תריחי ותטעמי את הסימילאק אולי משהו השתנה בהרכב או שהוא מקולקל. מקווה שעזרתי
 

revi2407

New member
להחליף פיטמה כבר ניסיתי....

תודה, ניסיתי להחליף לפטמה עם זרימה יותר גדולה אך היא נחנקה, אז הבנתי שזה מוקדם מידי. היום היא אוכלת משני סוגי פטמות - אוונט וטומי טיפי , אז ככה שזה לא נראה לי הפטמה.... יכול להיות שהסימילאק פשוט לא מוצא חן בעניה ? ( עד לגיל חודשיים בעיקר הנקתי אותה )
 

קטקט78

New member
איך היא נראית כשהיא בוכה?

לאן היא מפנה את הרגליים והראש? הייתי מנסה להאכיל אותה על טרמפולינה ואם לא עוזר מחליפה לה לאוכל אחר. חשוב גם מה היא עושה עם הרגליים והראש, זה יכול לתת עוד מידע לדעתי. הייתי לוקחת לרופא.
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
אצלי זה גם קרה אבל על הציצי

וזה עבר לו אחרי זמן מה (כמובן שישמתי מה שענת סימון כתבה חוץ מהסימילאק) לא מוסבר לגמרי אבל שכיח
 
למעלה