חוסר שביעות רצון ממכללה

Night Goblin

New member
חוסר שביעות רצון ממכללה

שלום
יש לי שאלה אודות קורס שאני לומדת בו כרגע במכללה פרטית:
הקורס התחיל ב-27.12.15 ותאריך הסיום היה מיועד ל26.06.16.
הקורס נפתח עם כחמישה-עשר תלמידים. לפני כחודש הודיעו לנו שהקורס מתארך כיוון שלטענת המכללה חסרים תלמידים בקורס והודיעו לנו לא לעשות תוכניות עד לספטמבר. בזמן ההמתנה לתלמידים נוספים שאמורים להצטרף, "דחפו" לנו עוד כמה שיעורים סתם בשביל הכיף, כדי להשתיק אותנו. המטרה שלי הייתה לסיים את הקורס כמה שיותר מהר ולא להעביר את הזמן בשיעורי כיף. אינני מרוצה מהתנהלות זו כיוון שציפיתי שיעמדו בלוח הזמנים הנ"ל ובהסתמך על כך, נרשמתי לקורס הנ"ל, בעקבות הבטחות על קורס מהיר. הנני חתומה על חוזה עם המכללה האומר כי שידוע לי כי במידה ואפסיק את לימודי במהלך הקורס – טרם מועד סיומו הרשמי, אוכל לקבל זיכוי יחסי לצורך מעבר לקורס אחר במכללה זו בלבד, וזאת על בסיס מקום פנוי. נכון, רשום שפתיחת הקורס מותנית במספר משתתפים מינימלי שיקבע על ידי המכללה, אך השאלה שלי היא מדוע פתחו את הקורס אם לא היו מספיק נרשמים לטענתם, ואם ידעו שיש בעיה למה המשיכו את הקורס ועצרו באמצע? אני נפגעתי מכך כיוון שלא אוכל לעבוד במשרה מלאה וכרגע האריכו לנו את הקורס למועד לא ידוע. האם לאור החוזה הנ"ל אני יכולה לקבל החזר כספי עקב אי שביעות רצון מהמכללה ומההתנהלות ואיני מעוניינת להירשם לקורס אחר במכללה, הבעיה פה לא בקורס אלה בהתנהלות.
כמו כן, מצויין שהמכללה שומרת לעצמה את הזכות לערוך מעת לעת לפי שיקול דעתה שינויים בתוכנית הלימודים, בסגל המדריכים וכד', אך במקרה ואני לא מרוצה ולא מעוניינת להמשיך, האם יש משהו לעשות?

תודה מראש
 
למעלה