חוסר יעלות של מי
חוסר יעלות של מי
שלום רב אחד מהשרותים שיש לגביהן הרבה תלונות.זה התחבורה הציבורת.לדעתי ברוב התלונות אין כלום.ורובן מגיעות היות והציבור אינו יודע מי האשם האמיתי.למשל סתם סיפור מהחים.יצאתי מהכרמלית בשעת לילה.הגעתי לבין-יהודה אחרי 25 דקות.מה שצריך לקחת 4דקות לכל היותר.היות ואלנבי היה פקוק בטח הצעיריםהמבלים באיזור יודעים. למען האמת זה לא קורה כל יום. בקיצור עלה אדם בבין-יהודה וצעק עד השמים.כיון שהיה צריך לנסע לכיוון הרכבת ומשם לקחת עוד קו והוא איחר.הוא לא היה מוכן לקבל עובדה שעשיתי מרחק של 3 קילומטר ב-25 דקות.במיקרה היו באוטובוס כמה נוסעים שעלו בתחנה ראשונה בכרמלית.קראתי לאחד מהם.לקחתי את הכרטיס שלו.על הכרטיס מופיע זמן השוינו אם הכרטיס האחרון בבין-יהודה.היה הבדל של 25 דקות.כלומר הכרטיס השני נקנה 25 דקות אחרי הראשון .האדם שראה זאת הבין את הבעיה וביקש אפילו סליחה. אם במקרה לשני האנשים היה חופשי חודשי.לא היתי יכול להוכיח שהאשמה היא לא באוטובוס.דרך אגב הויכוחהיום בכל האוטובוסים יש טכוגרף ולמעשה בין נוסע ונהג לא צריך ואסור שיהיה דין ודברים.ולמעשה כאשר נהג גומר משמרת הוא מוסר את הטכוגרף.ולמעשה מרגע שהוא מסר כל הפרטים של המשמרת שלו נמצאים בחברה.וכאשר מישהו מוסר תלונה.למשל על אוטובוס שיצא באיחור.אפשר להצליב את התלונה אם נתונים מן הטכוגרף ולקבל תמונה מדויקת אם האוטובוס יצא בזמן או לא.יש מקומות בעולם.שמשטרה או עיריה אוספות באיזור מסוים בכל האוטובוסים.את הטכוגרף על מנת לאתר משבריםאו בעיות תנועה.כי זו דרך זולה וטובה. בתודה
חוסר יעלות של מי
שלום רב אחד מהשרותים שיש לגביהן הרבה תלונות.זה התחבורה הציבורת.לדעתי ברוב התלונות אין כלום.ורובן מגיעות היות והציבור אינו יודע מי האשם האמיתי.למשל סתם סיפור מהחים.יצאתי מהכרמלית בשעת לילה.הגעתי לבין-יהודה אחרי 25 דקות.מה שצריך לקחת 4דקות לכל היותר.היות ואלנבי היה פקוק בטח הצעיריםהמבלים באיזור יודעים. למען האמת זה לא קורה כל יום. בקיצור עלה אדם בבין-יהודה וצעק עד השמים.כיון שהיה צריך לנסע לכיוון הרכבת ומשם לקחת עוד קו והוא איחר.הוא לא היה מוכן לקבל עובדה שעשיתי מרחק של 3 קילומטר ב-25 דקות.במיקרה היו באוטובוס כמה נוסעים שעלו בתחנה ראשונה בכרמלית.קראתי לאחד מהם.לקחתי את הכרטיס שלו.על הכרטיס מופיע זמן השוינו אם הכרטיס האחרון בבין-יהודה.היה הבדל של 25 דקות.כלומר הכרטיס השני נקנה 25 דקות אחרי הראשון .האדם שראה זאת הבין את הבעיה וביקש אפילו סליחה. אם במקרה לשני האנשים היה חופשי חודשי.לא היתי יכול להוכיח שהאשמה היא לא באוטובוס.דרך אגב הויכוחהיום בכל האוטובוסים יש טכוגרף ולמעשה בין נוסע ונהג לא צריך ואסור שיהיה דין ודברים.ולמעשה כאשר נהג גומר משמרת הוא מוסר את הטכוגרף.ולמעשה מרגע שהוא מסר כל הפרטים של המשמרת שלו נמצאים בחברה.וכאשר מישהו מוסר תלונה.למשל על אוטובוס שיצא באיחור.אפשר להצליב את התלונה אם נתונים מן הטכוגרף ולקבל תמונה מדויקת אם האוטובוס יצא בזמן או לא.יש מקומות בעולם.שמשטרה או עיריה אוספות באיזור מסוים בכל האוטובוסים.את הטכוגרף על מנת לאתר משבריםאו בעיות תנועה.כי זו דרך זולה וטובה. בתודה