חוסר יעלות של מי

מצב
הנושא נעול.

star1000

New member
חוסר יעלות של מי

חוסר יעלות של מי
שלום רב אחד מהשרותים שיש לגביהן הרבה תלונות.זה התחבורה הציבורת.לדעתי ברוב התלונות אין כלום.ורובן מגיעות היות והציבור אינו יודע מי האשם האמיתי.למשל סתם סיפור מהחים.יצאתי מהכרמלית בשעת לילה.הגעתי לבין-יהודה אחרי 25 דקות.מה שצריך לקחת 4דקות לכל היותר.היות ואלנבי היה פקוק בטח הצעיריםהמבלים באיזור יודעים. למען האמת זה לא קורה כל יום. בקיצור עלה אדם בבין-יהודה וצעק עד השמים.כיון שהיה צריך לנסע לכיוון הרכבת ומשם לקחת עוד קו והוא איחר.הוא לא היה מוכן לקבל עובדה שעשיתי מרחק של 3 קילומטר ב-25 דקות.במיקרה היו באוטובוס כמה נוסעים שעלו בתחנה ראשונה בכרמלית.קראתי לאחד מהם.לקחתי את הכרטיס שלו.על הכרטיס מופיע זמן השוינו אם הכרטיס האחרון בבין-יהודה.היה הבדל של 25 דקות.כלומר הכרטיס השני נקנה 25 דקות אחרי הראשון .האדם שראה זאת הבין את הבעיה וביקש אפילו סליחה. אם במקרה לשני האנשים היה חופשי חודשי.לא היתי יכול להוכיח שהאשמה היא לא באוטובוס.דרך אגב הויכוחהיום בכל האוטובוסים יש טכוגרף ולמעשה בין נוסע ונהג לא צריך ואסור שיהיה דין ודברים.ולמעשה כאשר נהג גומר משמרת הוא מוסר את הטכוגרף.ולמעשה מרגע שהוא מסר כל הפרטים של המשמרת שלו נמצאים בחברה.וכאשר מישהו מוסר תלונה.למשל על אוטובוס שיצא באיחור.אפשר להצליב את התלונה אם נתונים מן הטכוגרף ולקבל תמונה מדויקת אם האוטובוס יצא בזמן או לא.יש מקומות בעולם.שמשטרה או עיריה אוספות באיזור מסוים בכל האוטובוסים.את הטכוגרף על מנת לאתר משבריםאו בעיות תנועה.כי זו דרך זולה וטובה. בתודה
 

oren*

New member
../images/Emo45.gif מסכים עם כל מילה שלך

חוסר יעלות של מי
שלום רב אחד מהשרותים שיש לגביהן הרבה תלונות.זה התחבורה הציבורת.לדעתי ברוב התלונות אין כלום.ורובן מגיעות היות והציבור אינו יודע מי האשם האמיתי.למשל סתם סיפור מהחים.יצאתי מהכרמלית בשעת לילה.הגעתי לבין-יהודה אחרי 25 דקות.מה שצריך לקחת 4דקות לכל היותר.היות ואלנבי היה פקוק בטח הצעיריםהמבלים באיזור יודעים. למען האמת זה לא קורה כל יום. בקיצור עלה אדם בבין-יהודה וצעק עד השמים.כיון שהיה צריך לנסע לכיוון הרכבת ומשם לקחת עוד קו והוא איחר.הוא לא היה מוכן לקבל עובדה שעשיתי מרחק של 3 קילומטר ב-25 דקות.במיקרה היו באוטובוס כמה נוסעים שעלו בתחנה ראשונה בכרמלית.קראתי לאחד מהם.לקחתי את הכרטיס שלו.על הכרטיס מופיע זמן השוינו אם הכרטיס האחרון בבין-יהודה.היה הבדל של 25 דקות.כלומר הכרטיס השני נקנה 25 דקות אחרי הראשון .האדם שראה זאת הבין את הבעיה וביקש אפילו סליחה. אם במקרה לשני האנשים היה חופשי חודשי.לא היתי יכול להוכיח שהאשמה היא לא באוטובוס.דרך אגב הויכוחהיום בכל האוטובוסים יש טכוגרף ולמעשה בין נוסע ונהג לא צריך ואסור שיהיה דין ודברים.ולמעשה כאשר נהג גומר משמרת הוא מוסר את הטכוגרף.ולמעשה מרגע שהוא מסר כל הפרטים של המשמרת שלו נמצאים בחברה.וכאשר מישהו מוסר תלונה.למשל על אוטובוס שיצא באיחור.אפשר להצליב את התלונה אם נתונים מן הטכוגרף ולקבל תמונה מדויקת אם האוטובוס יצא בזמן או לא.יש מקומות בעולם.שמשטרה או עיריה אוספות באיזור מסוים בכל האוטובוסים.את הטכוגרף על מנת לאתר משבריםאו בעיות תנועה.כי זו דרך זולה וטובה. בתודה
מסכים עם כל מילה שלך
כנוסע קבוע בתחבורה ציבורית, אני נתקל לא פעם בנוסעים שמתייחסים לנהג בצורה מזלזלת ופוגעת, ובאים אליו בטענות כאילו הוא לקח את האוטובוס ונסע לטיול משפחתי במקום לבצע את עבודתו כראוי. אינני יודע באיזה קו אתה נוהג מהכרמלית, נסעתי מספר פעמים בקו 63 ואכן ברחובות מסויימים יש פקקי תנועה ועיכובים שאינם תלויים בנהג (בכיוון השני לדוגמא, ברחוב רמב"ם בגבעתים מבצעים עבודות בכביש שימשכו כחצי שנה ובחלק גדול מהפעמים יש משאית או טרקטור שחוסמים את הנתיב). בדיוק אתמול נסעתי עם חבר ממצעד האהבה לעזריאלי, וסיפרתי לו כיצד פועלים האוטובוסים בניו יורק. הנהג לא מדבר עם הנוסעים, לא לוקח מהם כסף ולנוסע אסור לעמוד ליד הנהג - מי שלא הכין מראש את הסכום המדוייק או כרטיס חופשי חודשי, לא עולה לאוטובוס. האם מישהו מעיז לדבר עם הנהג ברכבת או הטייס במטוס? לא צריך להיות הבדל ביניהם ובין נהג אוטובוס.
 

Springy

New member
קטע ישראלי שכזה...

מסכים עם כל מילה שלך
כנוסע קבוע בתחבורה ציבורית, אני נתקל לא פעם בנוסעים שמתייחסים לנהג בצורה מזלזלת ופוגעת, ובאים אליו בטענות כאילו הוא לקח את האוטובוס ונסע לטיול משפחתי במקום לבצע את עבודתו כראוי. אינני יודע באיזה קו אתה נוהג מהכרמלית, נסעתי מספר פעמים בקו 63 ואכן ברחובות מסויימים יש פקקי תנועה ועיכובים שאינם תלויים בנהג (בכיוון השני לדוגמא, ברחוב רמב"ם בגבעתים מבצעים עבודות בכביש שימשכו כחצי שנה ובחלק גדול מהפעמים יש משאית או טרקטור שחוסמים את הנתיב). בדיוק אתמול נסעתי עם חבר ממצעד האהבה לעזריאלי, וסיפרתי לו כיצד פועלים האוטובוסים בניו יורק. הנהג לא מדבר עם הנוסעים, לא לוקח מהם כסף ולנוסע אסור לעמוד ליד הנהג - מי שלא הכין מראש את הסכום המדוייק או כרטיס חופשי חודשי, לא עולה לאוטובוס. האם מישהו מעיז לדבר עם הנהג ברכבת או הטייס במטוס? לא צריך להיות הבדל ביניהם ובין נהג אוטובוס.
קטע ישראלי שכזה...
הקו שאני לוקחת כל בוקר לעבודה עוצר בהמון תחנות, ועמוס מאוד כיוון שעולים עליו כל מי שעובד באיזור התעשיה, ותלמידי כמה בתי ספר שעוצרים בהם בדרך. לפעמים הנסיעה מתארכת עקב פקקים וכמויות אנשים גדולות. בעבר היה מדי בוקר אדם שהיה צורח בכל תחנה: "תפסיק כבר להעלות אנשים! אל תעצור בתחנה אם לא צלצלו! תכף שמונה! אנשים צריכים להגיע לעבודה!". זו כמובן הגרסה המצונזרת. בגירסה הלא מצונזרת הנוסע מספר לנהג במה אימא שלו עובדת. אותי זה מגעיל. כמובן שמי שגר ליד התחנות האחרונות של האוטובוס לא זכאי להגיע לעבודה בזמן...
 
שני דברים:

חוסר יעלות של מי
שלום רב אחד מהשרותים שיש לגביהן הרבה תלונות.זה התחבורה הציבורת.לדעתי ברוב התלונות אין כלום.ורובן מגיעות היות והציבור אינו יודע מי האשם האמיתי.למשל סתם סיפור מהחים.יצאתי מהכרמלית בשעת לילה.הגעתי לבין-יהודה אחרי 25 דקות.מה שצריך לקחת 4דקות לכל היותר.היות ואלנבי היה פקוק בטח הצעיריםהמבלים באיזור יודעים. למען האמת זה לא קורה כל יום. בקיצור עלה אדם בבין-יהודה וצעק עד השמים.כיון שהיה צריך לנסע לכיוון הרכבת ומשם לקחת עוד קו והוא איחר.הוא לא היה מוכן לקבל עובדה שעשיתי מרחק של 3 קילומטר ב-25 דקות.במיקרה היו באוטובוס כמה נוסעים שעלו בתחנה ראשונה בכרמלית.קראתי לאחד מהם.לקחתי את הכרטיס שלו.על הכרטיס מופיע זמן השוינו אם הכרטיס האחרון בבין-יהודה.היה הבדל של 25 דקות.כלומר הכרטיס השני נקנה 25 דקות אחרי הראשון .האדם שראה זאת הבין את הבעיה וביקש אפילו סליחה. אם במקרה לשני האנשים היה חופשי חודשי.לא היתי יכול להוכיח שהאשמה היא לא באוטובוס.דרך אגב הויכוחהיום בכל האוטובוסים יש טכוגרף ולמעשה בין נוסע ונהג לא צריך ואסור שיהיה דין ודברים.ולמעשה כאשר נהג גומר משמרת הוא מוסר את הטכוגרף.ולמעשה מרגע שהוא מסר כל הפרטים של המשמרת שלו נמצאים בחברה.וכאשר מישהו מוסר תלונה.למשל על אוטובוס שיצא באיחור.אפשר להצליב את התלונה אם נתונים מן הטכוגרף ולקבל תמונה מדויקת אם האוטובוס יצא בזמן או לא.יש מקומות בעולם.שמשטרה או עיריה אוספות באיזור מסוים בכל האוטובוסים.את הטכוגרף על מנת לאתר משבריםאו בעיות תנועה.כי זו דרך זולה וטובה. בתודה
שני דברים:
1. לפי התיאור שלך (כרמלית, אלנבי ובן יהודה ומצויד במכשיר מודול להנפקת כרטיסים), אתה עובד על קו ששיך למוסך שיכון דן - ככל הנראה קו 20 או 21, אני צודק? 2. הכינוי שלי, אם זה מעניין את מישהו, הוא ע"ש המסוף המוזכר למעלה, הלא הוא מסוף כרמלית, אליו מגיעים הכי הרבה קווים מכל מסופי דן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה