חוסר טאקט מדהים...

וואלה../images/Emo35.gif

המרכזת שלנו כבר דרסה לפני איזה שבוע את אחד השכב"גיסטים שלנו...חחחחחחחחחחחח
 

אוריין1

New member
חוסר טאקט מדהים...

המרכז הבוגר שלנו החליט לדבר עם כל שכ"ב (ככה אומרים בשבט שלנו- שכ"ב.. לא שכב"ג)על זה שהשמיניסטים רוצים להשאיר שבט משופר לפני שהם הולכים לצבא.. והוא קנה להם מתנה: דיסק לזכר הנופלים..... כן כן.. הוא חסר טאקט בצורה מדהימה... ישבנו וצחקנו איזה 20 דקות אחר כך והוא לא הבין למה...
 
יווו

המרכז שלנו, דורון, אז במחנ"ק הוא עשה לי דבר בלתי נשכח! אררררררררררררררררררררר כזה אמרו לנו שרק חלק מהמדריכים יולכו לנסוע איתנו חזרה, ואז כזה הלכתי אליו וביקשתי שיתן לכולם ללכת - כי הוא זה שלא הרשה להם! ואז מה הוא אמר?! "אני לא מאמין למה שאני שומע..." והלך משם! קיצר, סיפרתי לאחת המדריכיות כי הוא מזה עיצבן אותי, ואז היא אמרה שהוא אמר שהוא בכלל לא שמע שדיברתי איתו והוא לא התכוונן אליי....בטח! אבל הוא נחמד נראה לי, אני לא ממש מכירה אותו
 
למעלה