י ל ד ו ד י ת
New member
חונכות - גאוני../images/Emo47.gif
ההודעה ההיא כבר לא קופצת, ורציתי לספר לכם: שזה פשוט מקסים וגאוני!!! זה ממש תהליך מובנה, ביום הראשון החונכת חיכתה ליד השער עם פרח, ליוותה אותה לכיתה, סייעה לה למצוא את מקומה (כמובן יחד איתנו) בכל הפסקה בשבוע הראשון היא מגיעה אליה לכיתה, מלווה אותה לאן שהיא רוצה/צריכה, מראה לה את חצר בית הספר, המקומות מהם הולכים, פינת הליטוף, הספריה (מיכל מכירה אבל החונכת מראה לה את כל הדרכים, ומאיפה הכי מהר לחזור לכיתה וכ') ובהדרגה, הביקורים והסיוע פוחת עד שביום האחרון של החונכות, הא' אמורים ללכת לכיתה של החונך, לבד (כי בעצם הם כבר מכירים את הדרך וכ'...) ושם הם "נפרדים" (זה במרכאות כי הבנתי שיש המון "זוגות" שנשארים בקשר, וממשיכים לבוא לראות את הצעיר מסתדר בהפסקות והצעירים שממשיכים לבוא לחפש את החונכים שלהם....)
ההודעה ההיא כבר לא קופצת, ורציתי לספר לכם: שזה פשוט מקסים וגאוני!!! זה ממש תהליך מובנה, ביום הראשון החונכת חיכתה ליד השער עם פרח, ליוותה אותה לכיתה, סייעה לה למצוא את מקומה (כמובן יחד איתנו) בכל הפסקה בשבוע הראשון היא מגיעה אליה לכיתה, מלווה אותה לאן שהיא רוצה/צריכה, מראה לה את חצר בית הספר, המקומות מהם הולכים, פינת הליטוף, הספריה (מיכל מכירה אבל החונכת מראה לה את כל הדרכים, ומאיפה הכי מהר לחזור לכיתה וכ') ובהדרגה, הביקורים והסיוע פוחת עד שביום האחרון של החונכות, הא' אמורים ללכת לכיתה של החונך, לבד (כי בעצם הם כבר מכירים את הדרך וכ'...) ושם הם "נפרדים" (זה במרכאות כי הבנתי שיש המון "זוגות" שנשארים בקשר, וממשיכים לבוא לראות את הצעיר מסתדר בהפסקות והצעירים שממשיכים לבוא לחפש את החונכים שלהם....)