אין מה לצחוק...
לדעתי API זה דבר שהרבה יותר קשה להבנה מאשר ASSSEMBLY ואני אסביר למה: כי אסמבלי אתה לומד מהבסיס ו-API אתה לא לומד מהבסיס, נותנים לך פונקציית API (ואני מדבר עכשיו על API כפי שמשתמשים בו ב-C ולא בVB) ואומרים לך מה היא עושה אבל לא אומרים לך א י ך היא עושה את זה ואז מתחילים להיווצר חורים בידע הבסיסי שלך ובסוף אתה מסתכל אחורנית ורואה שלמדת למדת למדת ואתה בעצם לא יודע כלום... מה שכן לא צריך להתייאש אלא להפך, צריך להמשיך ללמוד , מה שנקרא בכח! , ןלתרגל הרבה מאוד ולשאול הרבה שאלות פה בפורום ובסוף מצליחים להבין. יאיר