חום נמוך שבא והולך

חום נמוך שבא והולך../images/Emo4.gif

אז ככה - נעים מאוד לא נראה לי שהצגתי את עצמי בעבר אז אספר בקצרה. עקב רעלת הריון ירידות דופק מוזרות וIUGR הוחלט בשבוע35+2 ליילד אותי, לידה התפתחה למעשה רק ב36+0 ובשל מצוקה עוברית במהלכה ילדתי בקיסרי חירום. אמונה שמחה נולדה 2.085 ק"ג אך למרות זאת הוחלט על אשפוז בפגיה בגלל הIUGR לאחר 8 ימים בפגיה ללא חמצן וללא אירועים מיוחדים שוחררנו הביתה. סביב גיל חודשיים היה חום נמוך (37.3-37.9) שבא והלך - הרופאה בדקה גרון ואוזניים ולא מצאה כלום ואמרה לתת אקמול רק אם החום יעלה עוד. בימים האחרונים שוב חום בא והולך מדי פעם צרחות לא ברורות אבל מרבית היום היא רגועה וחייכנית - ושוב הרופאה לא רואה כלום. יש למישהו תובנות? מעבר לאמבטיות פושרות מה אפשר לעשות?
 
בדיקות דם, שתן, תרביות צואה

אבל סיכוי טוב שהבחירה הראשונה תהיה בדיקות דם. זה לא נשמע נורמלי מה שאת מתארת... מקווה שיהיה דבר פשוט וקל- אם בכלל... אה..וברוכה הבאה!
 
תודה!

ועכשיו רק תלווה לי טיפה מהאסרטיביות שלך כדי לבוא שוב לרופאה ולדרוש בדיקות.
 

רוית ב

New member
וירולוגיה מורחבת מיד!!!

בדיקות דם כמובןלכל המחלות הויראליות תוצאות לוקחות זמן לפעמים אפילו חודש לא ייתכןם שלילד יש חום ואף אחד לא בודק למה זלדה הגיע הזמן לפתוח פה ענק פה גדול מאוד. זה לא נשמע משהו רציני אבל זה בהחלט לא סביר שלילד יהיה כל הזמן חום גם אם הוא נמוך.
 
רויתוש

בטוחה שאת כבר מזמן היית פותחת פה על הרופאה ועל כל שאר המרפאה
שרה ואגב- אנחנו אוטוטו בדרך לרופאה לדרוש בדיקות
 

רוית ב

New member
זלדה דארלינג

הרופאים של נדבי מאולפים כבר הם שואלים מה שלומי ומה אני מבקשת היום....... אלתוותרי להם וראיתי את התמונות קודם - משו!
 

גלית2006

New member
../images/Emo51.gif על הקישור../images/Emo9.gif

היא ממש
מתוקה שתמשיך לשמח את אמא
ותביא רק אושר ושמחה
 
ב. שתן -יש, ב. דם - אין

ושוב היא בדקה אזניים וגרון ונשימה אבל זה לא זה - משהו אחר מציק לקטנה שלי. נעשה את בדיקת השתן מחר בבוקר ובסוף השבוע אני אצל ההורים ואקח אותה למי שהיה רופא הילדים שלי- אני סומכת עליו מאוד. הלוואי ויכולתי להקל על אמונה שמחה...
 
ויש גם הפניה לא.א.ג

כי יש הפרשה באוזן שהקשתה עליה לראות - למרות שנראה לה שאין שם דלקת.
 

גלית2006

New member
המון המון ../images/Emo50.gif בכל הבדיקות

והתוצאות
וכמובן, ברוכה הבאה רשמית! אני זוכרת אותך שהשתתפת לפני כן בפורום...
 
זלדה יקרה

לא מבינה כלום בחום (אצלנו הוא תמיד נמוך מ 36.5) אבל מאחלת שתמצא הבעיה בהקדם.
 
יקירתי ../images/Emo24.gif

כולנו בסדר , נסלי חמוד. בין הבית והעבודה לא נשאר לי כל כך הרבה זמן לחיים הוירטואלים, אני מצליחה להציץ מידי פעם ואפילו להגיב, חוץ מזה כבר אין צאטים כמו פעם
 

רוית ב

New member
אם תואילי לקבוע אתנו מונו

נעשה לך מסיבת צ'אט כמו בימים עברו רק עם הרבה יותר שמחה עליי!
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifמה אתם אומרים?

בדיקת השתן יצאה תקינה - ב"ה. ועדיין, אמונה שמחה לא הפסיקה לילל כל היום, גם כהיא על הידיים וגם בהנקה ואפילו כשהיא מוצצת אצבע של אמא במקום מוצץ (הפינוק האולטימטיבי מבחינתה). היא היתה עייפה אך כל פעם שנרדמה התעוררה כמעט מיד בבכי של כאב. בסביבות 6 וחצי החלטתי שדי ולמרות החום הנמוך (37.5) נתתי אקמול.אחרי רבע שעה או 20 דק' היא נרגעה מאוד ונרדמה, לפני 5 דק' התעוררה בבכי של כאב היא יונקת עכשיו ועוד לא מדדתי חום אבל היא חמה למגע.(אגב - מקודם כשישנה ניכר לפי מגע ידי שה חחום ירד). אני נוטה ללכת איתה למיון אבל מצד שני לא רוצה את החיידקים שמסתובבים שם. מה דעתכם?
 
למעלה