חול ים כתום

חול ים כתום

שלום! לקחתי איתי שקיות של חול (2 שקיות אוכל) מהים בגוש... חוף דקלים... אני רוצה לעשות עם זה משהו יצירתי לזיכרון, עד הגאולה שתבוא במהרה בע"ה..יש למישהו רעיון?
 
הממ ../images/Emo103.gif../images/Emo104.gif

גמאני עשיתי את זה, אני מילאתי בבקבוק 2 ליטר (את כולו
) ו.. לדעתי זו הצורה הטובה ביותר להמחיש את אדמת הקודש הזו שנלקחה מאיתנו, לשים את זה למען יראו וידעו כי נחזור לשם. גם כתבתי על זה שזה חול גושקטיף, ואת הפס'- "כי לא ייטוש ה' עמו ונחלתו לא יעזוב, ה' הושיעה המחך יעננו ביום קוראנו" ו.. עוד כמה מילות חיזוק
.
 
זו בעיני הדרך הטובה ביותר להמחיש

שאדמת הקודש הזאת היא בסה"כ חול של ים. אני מתערבת שאם תלכי לים בקפריסין ותשפכי שם את הבקבוק תווכחי לדעת שהחחול הוא אותו חול והאדמה היא אותה אדמה חומרית ובטח שלא קדושה.
 
כל אחד חושב שונה ../images/Emo103.gif../images/Emo104.gif

והגיע הזמן שאנשים ילמדו זאת, את חושבת ככה ואני חושבת שונה ממך, כן פלורליזם, הווי אומר- ריבוי, ובמקרה הזה ריבוי דעות, אין מה לעשות, כמעט בכל דבר עניין כמה צדדים. אני חושבת שאדמת גושקטיף זו אדמת קודש מכו כל ארץ ישראל, ועצם זה שהגוש נקרע ממנו ונמסר לאוייב זה רק חיזק את הקשר שלי לגוש, אז את חושבת שזה "סה"כ חול.." ואני חושבת שזו אדמה קדושה של חבל ארץ שנקרע ממנו.
 
הבעיה שהפלורליסטים מאמינים

שדעתם היא חלק מריבוי דעות, דעת אחרים היא לא חלק מריבוי דעות אלא פסולה.
 
לא פסלתי את דעתה

היא אמרה שבעייני זו אדמה קדושה אני אמרתי שבעיני קדושה היא הרבה אבל בטח שלא משהו חומרי. זו דעתי מול דעתה היא יכולה לצטט לי את התנ"ך כחיזוק לדעתה ואני יכולה להשתמש בדרכים שלי כדי להסביר לה למה אני חושבת שהיא טועה. פלורליזם, אם כבר מדברים הוא מצב נתון שנוצר מאי הסכמות בין דעות של אנשים ולכן מה שקורה פה זה קיום של הפלורליזם ולא סתירה שלו. אני לא פסלתי את דעתה, פשוט העמדתי את הדעה שלי במקביל לה, ואגב, אני מכבדת אותה ואת כל מי שחושב כמותה.
 

יוֹאב

New member
אני לא רוצה להיות הורס-מסיבות

אבל החול שלקחתם, סביר להניח כי מקורו לא בגוש קטיף ועוד יותר סביר, כי בעוד מס' שנים, ממילא גם לא היה משתייך לגוש קטיף, אלא לחבל ארץ אחרת, או אפילו לארץ אחרת לחלוטין, כך שהאדמה הזו היא אדמת קודש, כמו כל אדמה אחרת.
 

Bronx Bomber

New member
יש מנהג בחו"ל לשים חול מארץ ישראל

מתי שקוברים את הנפטרים. את יכולה לשים בשקיות קטנות ולמכור לתיירים מחו"ל שרוצים משהו לקחת אתם לעולם האמת.
 
למעלה