חולם עלייך.......

vaselius

New member
חולם עלייך.......

לא יכול לישון מתעורר בארבע לפנות בוקר, חולם עלייך, שוב. קורא את שמך, שוב. סופר את הדקות עד שנהיה ביחד, שוב. לא יכול לישון. לובש את בגדי הריצה ויוצא לסיבוב ארוך, אני לבדי בכביש הצדדי גומע ק"מ אחר ק"מ בין גפנים והרים ולא מצליח להדחיק את המחשבות, עלייך, לבסוף עלייה ארוכה ומתמשכת בהר הכרמל, חוזר הביתה מתנשף ומזיע, מגורה אפילו יותר, כמה נפלא אם היית לידי הרגע, גופי דרוך, שרירי מתוחים, ליבי פועם בקצב מואץ, עורי סמוק, ואני נוטף זיעה זכה, את מקלפת את הבגדים הדקיקים מעלי, ונצמדת אלי, שפתינו נצמדות לנשיקה ארוכה ורטובה, מובילה אותי למקלחת, מתחבקים מתחת לזרם החמים, מסובב אותך, את נשענת על קיר המקלחת, איברי הזקוף משתפשף בין עכוזיך, ידי מלטפות את שדיך, אצבעותיי צובטות את פטמותיך הזקורות, מנשק את עורפך, יונק את תנוך אוזנך, ולוחש לך את מילות אהבתי מתעורר מהחלום, מתעטף במגבת צחורה, נשכב על המיטה בחדר הממוזג , וממתין.................
 

שרית 114

New member
ואסי זו הפעם השלישית שאני קוראת

אותך, אבל פשוט אי אפשר להישאר אדישים לכתוב הזה... ואוווווווו כל כך מרטיט
 

vaselius

New member
וזו הפעם השלישית

שאני רוצה להודות לך
מרגש אותי שהצלחתי להעביר ולשתף אתכם ברגשות ובתחושות שלי
 

אסתי69

New member
וסי...

גמני בפעם השלישית (בעצם יותר אבל מי סופר) קוראת אותך בכל מקום אפשרי איך אתה מצליח להעביר במילים את הרגש הכמיהה ה....חלום שלא יגמר לך המימוש
 

מפ33יצה

New member
ואסי

איפה שאני קוראת אותך זה פשוט כמו להבין יותר טוב להתחרמן יותר מהמילים, החיבורים
 
למעלה