חוזרת על מתכון הבראוניס 3 שוקולדים

effyba

New member
חוזרת על מתכון הבראוניס 3 שוקולדים

מתכון: בראוניס עולמיים- 3 השוקולדים רכיבים: 185 גרם חמאה 185 גרם שוקולד מריר משובח 85 גרם קמח 40 גרם קקאו משובח 3 ביצים גדולות 1 ורבע כוסות סוכר 50 גרם שוקולד חלב 50 גרם שוקולד לבן אופן הכנה: ממיסים השוקולד המריר והחמאה מעל אדים (באן מארי) ומצננים. מקציפים ביצים שלמות וסוכר עד לקבלת קציפה תפוחה ביותר ובהירה(8-10 דקות הקצפה). מנפים יחד קמח וקקאו. שוברים את 2 סוגי השוקולד(לבן וחלב) בסכין טובה וחדה לחתיכות קטנטנות. מקפלים את קרם השוקולד בעדינות לתוך קציפת הביצים, מכניסים פנימה את הקמח-קקאו ולבסוף את שברי השוקולד. משטחים ע"ג נייר אפייה משומן מעט בתבנית מרובעת ואופים כ-25 דקות בחום בינוני. לאחר 25 דקות מוציאים ובודקים שמרכז העוגה לא יהיה נוזלי. אפשר להוסיף עוד 5 דקות אפייה. לצנן היטב ולחתוך למרובעים. העסק מתחסל מה זה מהר…… המקור: שף אנגלי שהוא גם עורך הירחון GOODFOOD הערות: מקור המתכון: אפרת בן ארי הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 
אותה הגברת רק בשינוי אדרת ועם תשובו

תשובות. בראוניס של שלושה שוקולדים / מיכל מוזס "על השולחן" לכל אחד מכם יש בוודאי מתכון של בראוניס. הנה מתכון שאני אוהבת במיוחד, ונימוקיי עימי: הם יפים במיוחד, יש להם מירקם נהדר, וגם ייצוג לכל טעמי השוקולד - חלב, מריר ולבן. חומרים לתבנית מרובעת בגודל 23 ס"מ (כ-20 ריבועים) 185 גרם שוקולד מריר קצוץ 185 גרם חמאה 3 ביצים 11/4 כוסות סוכר 1/2 כוס אבקת קקאו כהה 2/3 כוס קמח 3/4 כוס שוקולד לבן חתוך גס 3/4 כוס שוקולד חלב חתוך גס מחממים תנור ל 180 מעלות ומרפדים את התבנית בנייר אפיה. במירוגל או מעל ביין מארי ממיסים שוקולד מריר וחמאה ומערבבים לתערובת חלקה. מצננים לטמפרטורת החדר. במיקסר מערבלים ביצים וסוכר לקבלת מרקם קרמי. מקפלים פנימה את השוקולד ומערבביםלקבלת תערובת אחידה. מנפים את הקקאו והקמח מעל התערובת ומקפלים. מוסיפים את שני השוקולדים ומערבבים קלות. יוצקים לתבנית ואופים 35-40 דקות, עד שמתיצב. מצננים לטמפרטורת החדר וחותכים לריבועים.


גם אני אפגוש את החברים שלי מפורום מתכונים במסיבת העצמאות של תפוז אנשים!
 

effyba

New member
מעניין. המתכון שלי מתורגם מאנגלית

של שף אנגלי עורך הירחון GOODFOOD של ה-BBC...........
 

effyba

New member
נפתרה "תעלומת" המתכון לבראוניס...

מאחר ופורסם כאן מתכון זהה לזה שתרגמתי מתוך הירחון "GOODFOOD" ואשר ניתן גם על ידי מיכל מוזס ב"על השולחן" - בדקתי ומצאתי ששני המתכונים ניתנו בהשראתה של השפית האוסטרלית דונה היי.שני השפים מציינים זאת בהקדמה למתכון.
 
למעלה