תכתוב באנגלית!!!! זה ממש לא ביג דיל, למעשה אתה יכול לכתוב באנגלית עם מדי פעם מילים בעברית או בעברית עם פה ושם מילים באנגלית. כל זה למה? כי אנ´לא מכירה פורום יוצאים באנגלית כי הפורום שלנו אחלה כי זאת ממש לא נראת לי בעייה. >פארנויה בעבודה<
לא הייתי מגדירה לא את רייצ´ל, לא את אליה, ולא את ספל, כפרנויות שמפחדות שיתפסו אותן בעבודה. האמת שיש לי איזה ניחוש, אבל אני לא יודעת אם מותר לכתוב בפורום כי פרנויה מסתתרת בכוונה, לא?