חוזרים באנגלית

פתרון יצירתי

תכתוב באנגלית!!!! זה ממש לא ביג דיל, למעשה אתה יכול לכתוב באנגלית עם מדי פעם מילים בעברית או בעברית עם פה ושם מילים באנגלית. כל זה למה? כי אנ´לא מכירה פורום יוצאים באנגלית כי הפורום שלנו אחלה כי זאת ממש לא נראת לי בעייה. >פארנויה בעבודה<
 
אדם יקירי!

תודה על קבלת הפנים! אבל - זאת אני (***), אני ותיקה פה, פשוט לא רוצה להיכנס בניק שלי מהעבודה, פארנויות שכאלה... שוב תודה על היחס! >פארנויה בעבודה<
 

אליה1

New member
אבי, קראת לי?../images/Emo3.gif

אני לא מסתתרת ובטח לא מפחדת מאף אחד. הדגל מאחוריי.... אני דווקא מהמרת על ספל חמאה.
 

טוב

New member
ממש ממש לא

לא הייתי מגדירה לא את רייצ´ל, לא את אליה, ולא את ספל, כפרנויות שמפחדות שיתפסו אותן בעבודה. האמת שיש לי איזה ניחוש, אבל אני לא יודעת אם מותר לכתוב בפורום כי פרנויה מסתתרת בכוונה, לא?
 

R a c h e

New member
אני ממש לא פרנואידית

ובפורום אחר קראתי לעצמי "דודה רחל"............ (זה בשביל לייזר........) רחל
 
למעלה