חוות דעת פג'ו ג'ט פורס

kerenchh

New member
חוות דעת פג'ו ג'ט פורס

אני מעוניינת לקנות את הגט פורס ... למ ישהו יש נסיון איתו ויכול להמליץ לי עליו מבחינת אמינו ומהירות הוא מיועד בעיקר לנסיעות תא ראשל"צ ובתוך העיר
 
במקומך הייתי בודק את ג'ילריה...

יש להם דגמים מצוינים ואמינות גבוהה בקטגוריה שאת מחפשת. ( לפחות ממה שהבנתי )
 

kerenchh

New member
..

בדקתי את הג'ילרה אבל יש להם דגמים רק של 50 או 200 אני לא רוצה 50 ואין לי כח לעשות רשיון ל200 ככה שהאופציה גם מבחינה עיצובית זה הפגו..
 

guardmen

New member
יש לך טעות.

יש לגילרה בארץ גם דגם 125 סמ"ק, והוא נקרא VX 125. אגב - אחלה קטנוע.
 

kerenchh

New member
יקר מדי...:/

המלצות נוספות יש למשהו ספורטיבי יחסית?
 

rubin4

New member
הגט פורס..

לי היה אחד כזה שנתיים תאמת חרא של כלי מנוע הזרקה אומנם אבל כלי אם הרבה בעיות וחלקים יקרים לא ממליץ
 

yohaim2

New member
את יכולה ללכת על ה-HD 200 של סאניאנג

מקורר מים,ונבחר לקטנוע הטוב ביותר מבחינה כללית במבחן של פולגז. להלן הקישור: HD200 בנוהל,לכי לנסיעות מבחן. בהצלחה ותתחדשי, יוחאי.
 

rossi46

New member
אין קשר בין הגילרה לסאל יאנג...

זה שהוא נבחר במבחן לקטנוע הכי שווה זה לא ממש אומר משהו השאלה מה הצרכים, אל תשכח שהתא מתחת לכסא קטן מאד, ואכן אם אתה משתמש בו בתור קטנוע תצטרך ארגז יחסית גדול מה עוד שאין שום בסיס להשוואה מול הגי'לרה9 זה כמו שתגיד אני רוצה משהו ספורטיבי אין לי כסף לפורשה אז אני קונה מזדה 3 (שגם היא נבחרה לא מעט פעמים ...למרות שההבדל לא כזה גדול כמו בדוגמא שלי , אבל הבדל של שמיים וארץ מבחינת הקטנוע הגי'לרה קטנוע ספורטיבי עם כל היתרונות והחזרונות שיש במלה וה HD קטנוע קולבויניקת כלומר קצת מכל דבר
 

yohaim2

New member
אבל עדיין,זו בחירה טובה

היא שאלה על קטנוע קצת יותר ספורטיבי,ואמנם ה-HD לא קטנוע ספורטיבי,אבל הוא מהיר יחסית לקטגוריה,ונותן תמורה טובה לכסף לפי פולגז. אז למה לא?
 

kerenchh

New member
המלצה..

אז אולי תוכל לתת לי המלצה אני מחפשת קטנוע שיוכל לעמוד בנסיעות לתא מראשון חמש פעמים בשבוע בערך בסכום של 10000 בערך ושלא יהיה מכוער מדי
 

yohaim2

New member
מכיוון שהתקציב שלך מוגבל וגם הרישיון

יש לך 2 אפשרויות: 1.Agility חדש של קימקו-כלי סיני חדש,שלא ידוע מה טיבו,מכיוון שהוא חדש. 2.כלי משומש-דיוק,מובי או ג'וקי. אם את גבוהה,לכי על המובי,אחרת או דיוק(אחלה קטנוע,שעשיתי איתו את ראשון-ת"א על בסיס יומי בכיף),או ג'וקי. לדעתי,המובי יותר מרווח מבין השלושה,ויותר גבוה(גלגלים יותר גדולים),מה שיקנה לך טיפוס יותר נוח על מדרכות. על הג'וקי לא רכבתי,אבל זה למעשה אותו כלי כמו המובי,רק עם גלגלים יותר קטנים. שלושתם טובים. בהצלחה, יוחאי.
 
זאת ועוד....

ה-HD במבחן ההוא הוא בקטגוריית ה-125, לא 200, והמבחן ההוא רק לקטנועי 125 עד 20K ש"ח. אחרת גם הראנר ההוא ועוד איזה קטנוע או שניים היו נכנסים למבחן.
 

yohaim2

New member
התכוונתי לקטגוריית ה-125

בטעות רשמתי את דגם ה-200. עדיין,לכלי חדש 125 הוא נראה קניה לא רעה בכלל,אם לא טובה.
 
למעלה