חוות דעת על רכב

חוות דעת על רכב

בוקר טוב לכולם. רציתי לשמוע את חוות דעתכם לגבי פיאסטה 2012.
לגבי אמינות (גם בגיר אוטומטי ורובוטי), צריכת דלק, בלאי, מחירי ביטוח, וגם חשוב שישרת אדם גבוה מעל מטר 90. ואם יש משהו שחשוב לדעת, אשמח...
 
למעלה