חוות דעת על אופניי Cinelli

orex

New member
חוות דעת על אופניי Cinelli

שלום, אני חייב לציין שאני לפני רכישת אופני הכביש הראשונות שלי, ואין לי מושג בנושא (אני רוכב עם אופני שטח על כביש (לא נורא אבל רוצה לשפר) כרגע שלוש פעמיים בשבוע כשעה עד שעה וחצי כל פעם) הייתי בכמה חנויות ביום שישי האחרון בת"א רח' החשמונאים, הציעו כל מיני הצעות עם כל מיני טכנולוגיות שיעזרו לי לטוס לחלל (אני חשבתילתומי שאני רוצה לרכב בכייף בכבישי ארצנו). בסיום הסיבוב האופניים שהכי דברו עלי (סתם תחושה בלי הבנה) היו אופניים של חברת "cinelli" דגם xperience במחיר 5700 ש"ח. שאלותי(כל תשובה תתקבל בשימחה): 1. איך החברה האופניים (בחיפוש בפורום ראיתי 5 התייחסויות בלבד ללא אמירה). 2. איך ניתן להשוות איכות/רמת מערכות, עד כה האופניים שהציעו לי היו עם מערכות של חברת שימנו, האופניים האילו מגיעות עם מערכות איטלקיות. 3. שאלה כללית- מה הנוהג מבחינת מחירים בארצנו, האם המחיר שרשום הוא מחיר סופי או שיש אפשרות לדבר עם המוכרים (דרך אגב ברוב החנויות המוכרים הייתה הרגשה של מוכרים שמנסים לדחוף מוצר כאילו הם מוכרי שואבי אבק מדלת לדלת). נ.ב השארתי קישור לדף החברה והדגם. תודה מראש כל תשובה תתקבל בחיוב וגם המלצות על אופניים אחרות.
 

Gad86

New member
אם החבילה המפורטת בלינק?

היא שהוצעה לך, כלומר קומפננטים וולוצ'ה וכו' ,עיסקה טובה ביחס למחיר. אני חסיד של משקל נמוך (גם בגוף האדם),ממליץ תמיד לחסוך עוד קצת ולקצץ במשקל בעיקר בגלגלים,בקראנק ובפדלים קודם כל. אם אין אפשרות
ואתה לא חובב עליות - לך על זה. גדי
 

shukix

New member
תבדוק עוד פעם מה אתה מקבל..

לפני כמה חדשים הייתי באותה התלבטות. במחיר דומה הציעו לי קסנון בלי קומפקט.. תבדוק גם את נושא הגלגלים. פדלים בטח לא כללו במחיר. אם אתה חושב על איטלקיות שווה שתעבור אצל ארז לווין. קבלתי לאחרונה גם חוות דעת מאוד אוהדת על אבי ברעננה.
 
למעלה