חוויות מהחוג של שמעון עשור

חוויות מהחוג של שמעון עשור

לילה בוקר טוב לכולנו. מה אומר? ומה אספר? הרקדה סוף הדרך!!! ונתחיל: האולם גדול מרווח וממוזג.רצפת פרקט.המון המונים של רוקדים ולא היה צפוף. חתך גילאים:80% מבוגרים ו20% צעירים, אבל ההרמוניה בינהם? חבל על הזמן. הרפרטואר עשיר ומגוון.היה קטע מדהים של רקודי שורשים כהכנה לכרמיאל.רקודי עמים, שנות ה-60 , ומה לא? הרוקדים מאוד אוהבים ומפרגנים למדריך שמעון, והחברה האלה רוקדים ה כ ל . שמעון כהרגלו, אנרגטי,תוסס,המון בתוך המעגל בעיקר ברקודי השורשים שלא כולם זכרו.בקיצור היה מצויין. לא כל כך אהבתי את חלוקת ההרקדה.(שעה שלמה ואף קצת יותר של רקודי זוגות)שלב בו הלכו חלק מהרוקדים הביתה.חבל!!! 8 בסולם יום טוב. שיהיה לכם יום טוב יום יום
 
ומה עם "הנחלים רושמים ?

בקר טוב ליום טוב. קראתי בהנאה את רשמיך מהביקור שלך ב"גן נחום" בראשון אצל שמעון עשור ועל האווירה הטובה הקיימת שם. שאלתי : האם זכית לפרגון הולם כאורח כפי שקיבלת אצל שרל´ה באשקלון ? והכי חשוב : האם לימדת את "הנחלים רושמים" ? ואם כן ספר כאן בפורום האם הריקוד התקבל יפה. שיהיה לך יום טוב. מירי.
 
תגובה למירי לוי

צהרים טובים. אכן,כן, לימדתי את הריקוד, ובשל כך רציתי לדבר אתך, ולא מעל דפי פורום זה. אז תתקשרי בבקשה:058416483 (אגב, ביום רביעי אני בירושלים אצל: אבנר נעים.) מחכה לציצול. שיהיה לך יום טוב יום יום.
 

קורין1

New member
אין ספק ששמעון עשור......

יודע ללמד יודע להרקיד ומאוד ידידותי, לא פלא שהוא אחד המרקדים הכי אהובים עליי
 
קורין1

בוקר טוב לך קורין. ביום שלישי היתי בחוג של שמעון עשור בגן נחום, ולימדתי שם את הריקוד: הנחלים רושמים. הבטחת שתהיי שם.אז בסוף כן היית? או לא? אני חיכיתי שמשהי תיגש אלי, אבל זה לא קרה. את גם לא הגבת להודעה שהשארתי לך. שתהיה לך שבת שלום וכייפית.
 
למעלה