חוויה מהנה שעברנו שבוע שעבר מומלץ

pcdoctor

New member
חוויה מהנה שעברנו שבוע שעבר מומלץ

במקרה התוודענו אל מסעדה בשכונת התקווה שהיא מסעדת חומוס פון במקור ( מעולה אגב..). בדרך אגב.. התוודענו לעובדה שיש להם כל יום שלישי.. ערב פרסי. הגענו לשם אני ואשתי.. זוג צברים ממוצא פרסי..והמקום היה מלא פרסים כבדים..ומכובדים. התלבטנו אם להכנס.. ובסוף החלטנו.. נכנסים . מה אומר לכם.... מי שאוהב את המוסיקה.. (ומי מחברי הפורום הזה לא אוהב..?) (:)- נהנינו.. זו מילה קטנה לעומת החוויה שעברנו... אוכל טעים !!! חומוס + סלטים , אורז לבן, גונדי וירק ... ומנה עיקרית דג בורי או מושט ולחובבבי הבשר ניתן להזמין גם בשר. הזמרים.. שרים שירים של פעם עם האווואז... שמשאיר לך טעם של עוד.. בקיצור... אני מקווה שהמנהלים לא יחשבו שאני עושה כאן פרסומת.. אני פשוט נהניתי עד מאוד. המסעדה נקראת יוניפול... והיא נמצאת ברחוב האצל 69 בשכונת התקווה. מומלץ בחום.. ורצוי להזמין מקום מראש.. ( כשאנחנו היינו המקום היה מופצץ ). אנחנו בחרנו לחגוג שם השבוע יומולדת 50 לאחותי שתחיה... חוויות אספר כאן ביום רביעי סאד סול בסאלוי חוב !!!
 

gamari

New member
יפה מאד

שמחים שנהנית.... אין בעיה עם לפרסם את זה. נהפוך הוא, הרעיון בין היתר לתת פה במה לארועים מסוג שכזה. פרסום מוצר וקידום מכירות זה בעייתי.
 

pcdoctor

New member
תקשיב.. אני צבר.. בן 42 וכשהגעתי לשם

הרגשתי כמו מעין "חתונה פרסית" , התלבטתי אם להכנס.., היום אני יודע ששמו של הזמר ששר שם הוא קאראמאט , והיה איתו עוד זמר אחד ששר.. בהה בהה כמו שאומרים. הם שרו את כל השירים שאימי ז"ל הייתה שרה בית כשהיינו ילדים.. זה היה בשבילי.. משהו סוף !! יצאתי משם מוקסם... ומחרתיים אני שוב שם.. מעבר למוסיקה.. גם השירות שם מכל הלב. לכן כל מי שאוהב כאלה ערבים.. שלא יפספס !!
 

gamari

New member
יש לי זכות גדולה.

אמי, שתחיה, נחשבת לחלוצה בארץ בקהילה הפרסית שהייתה מארגנת ארועים שכאלה. הייתה לה לפני 12 שנים בערך את מסעדת שיראז האגדית ברח' לוינסקי ופעמיים בשבוע הייתה מארגנת במסעדה ערב שכזה עם זמרים ונגנים ובכל פעם תפריט אחר עם זמרים שונים, המקום הפך לעלייה לרגל בקרב מכובדי העדה. בגלל כל מיני עניינים מוניציפליים היא סגרה את המקום והעתיקה את הרעיון לבת ים. עד לפני 3 וחצי שנים המתכונת עבדה באופן קבוע בהצלחה רבה עד שהחליטה לפרוש מהתחום. כל שני וחמישי נפתחות ונסגרות מסעדות שכאלה מוזמנים תמיד להעלות לכאן ימי פעילות ומי שיודע על הזמרים המופיעים, מוזמן לפרסם. נוסח המודעה יהיה "בערב X במקום Y יופיעו הזמרים ...... " בלי התוספת... "למכירה מיצובישי כאריזמה שנת 2005..."
 

pcdoctor

New member
אם כך אמסור רק את הכתובהת המדויקת

רחוב אצ"ל 69 שכונת התקווה תל אביב. מסעדת יוניפול השבוע כבר מפוצץ שם עד כמה שאני יודע.. אבל יכולים לשריין כבר מקומות לשבועות הבאים.
 

רות 105

New member
מסעדה פרסית

תודה על ההודעה, ניסיתי להתקשר אליהם אך מגיע לפקס. האם יש לך מס' טלפון. תודה
 
למעלה