חוויה אצל המלך

חוויה אצל המלך

חברים וחברות יקרים . לקראת תחילת השבוע לא הייתי עימכם, כדי לחגוג יחד איתכם את חג הפורים , מקווה שעשיתם כאן ועם המשפחה חיים אצלי הייתה חוויה אצל המלך , ולא היה שום דבר מפרך אלה בהחלט מהנה , אי שם בדרום הזה לפני שבוע הודיע לי אישי , אני ואת בפורים במקום הכי הכי למרות שזה יכול להיות כל מקום , החלטנו אנחנו לנפוש בדרום אי שם קרוב לים , אילת נראתה פשוט מושלם טסנו בטיסה 40 דקות , כל המי ומה היה שם מה אפשר לצפות לחברי הפורום התגעגעתי מאוד
השתכנו במלון ולא הנסיכה, אלה קרוב יותר לנוף של הבריכה ביקרנו אצל המלך , וצפינו בשקיעה
התחפשנו יפה ויצאנו לבלות , בהמון אהבה
היינו במצפה התת ימי ושטנו באוניה דומה לזכוכית וראינו בע"ח שוחים במים ובבריה הימית
אתמול היינו במסע ג'יפים וראינו את עצי תמר שהשאירו לנו העירקאים דבר כה מוזר, זה עץ שנותן הכי הרבה פיריון , לפחות יאמר על יתרון היינו בחי בר היה נהדר, התחילה סופת חול לא ראינו את הדרך התמלאנו בחול מייגע מן הצד השני , ואפילו לעיינים דרך משקפיים הם עברו הייתה חוויה גם בדרך הנסיעה , שהמזג האוייר התחיל לההיות אביך נורא אז התנחמנו שלא היינו על יאכטה מפוארת , מי יודע לאיפה הסופה הייתה מעיפה אותנו ולאן הייתה עוברת.
והיינו גם במסיבת תחפושות נפלאה , שירי ילדות מהנים והמון שימחה
לא היה שם המן הרשע , אלה איש הפח מדורותי ומלכת הלבבות
מישהו שהתחפש למלת היופי , וראינו גם רקדנית איזה יופי
, נהננו צחקנו ועשינו חיים ועכשיו הגעתי לפורום אתכם בחוויות לשתף
מאחלת שבוע רגוע ושקט עם חיבוק נשיקה ורק תדעו שהכל אמת
אוהבת מאוד
 

Mוניk

New member
אחלה חוויה עברתם שבלולההההה

אוחחחחחח אין כמו אילת זו עיר אהובה עלי שמחה שנהנתם ושמחה שחזרת אלינו רעננה ברוכה השבה
 

חתולון*

New member
שבלולית ../images/Emo24.gif מי כמוני יודע ש....

הכל אמת לאמיתה. מקווה שעשית חיים אצל המלך. ועכשיו את איתנו, מכינה את המסיכה יופי של חוויה עברת אי שם בעיר הדרומית גם אנחנו כאן בפורום, אוהבים אותך תישאלי אפילו את מוניק, אפילו שאין לה מסיכה לילד והיא אכלה היום בורגר ראנץ'. לילה טוב שבלולית מחר לא זזים בלי מסיכה חחחחחחח
 
תודה למוניק ותודה לחתולון

באמת עשיתי אחלה והיה שיגעון תודה על העידוד והשימחה והאם אפשר מחר להסתובב עם מסכה
היש צוהלת ושמחה עוד לא נגמרה לי החגיגה
אז ס ע סאדם מכאן
ובלי שום לחץ ממסכה
אי שם היא תימצא
ושעיראק וארה"ב יהיו מעורבות בריב הזה למה אנחנו ??????? אני שבלול פטריוט ומה איתכם ?
 

טאKילה

New member
הכל מוכן,,

הילדים הכניסו אותי לקריזה,לא נרדמים. בא לי לברוח מהבית.. אני מחפשת בית מאמץ,קחו אותי רוצה לנוח אוף.
 

Mוניk

New member
חחח טאקי,,אסור לצאת היום

שבי ובבית ותשמרי זה חלק מתפקיד האמאאאאא ואל תשכחי הם גם מבוהלים וקשה להם להרדם אזז היום צריכ יותר סבלנות ואני חושבת גמני לא יושנת היום הבן שלי כבר נוחר ג'קוב אההה זה לא בעיה עוד מעט ארדים אותו גם אבל מי ירדים אותי אני חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אופפננננננננננפוחדת לישון היום לה לה לה לה טאקי
 

חתולון*

New member
מוניק..... ההרדמה עלי!!!!

אטרופין זה בסדר??? חחחחחחחחחחחחחחחחח חייבים לצחוק אני איש החוק
 
לחתולון מוניקי וטאקי ולכולם

אם עדיין לא נרדמתם , ואטרופין מאיש החוק לא קיבלתם זה סימן שאתם ערים , ולא יודעים מה קורה בחיים עם מחר נלך ברחוב אם מסכה או שנצחק שהכיתה אטומה ומה יותר מבדר מלהרדים את היפיפיה מוניקי ג'קוב נרדם וגם הילד עבר הדיכי . איזה יופי פורים הסתיים ומחר מה יהיה תרופות אין בארון , רק מד חום קופסאות שימורים אולי תירס וחומוס נשאר ,אז מה עומדים דום הולים לקנות במכולת מריצים בדיחה או שמנסים לראות אולי מישהו יאותת עם אורות עם המכונית הלבנה ואיתות אדום יצבע לנו את היום בכתום והמון אהבה נשמח ונרשרש ברעשן ולא שוכחים את האקשן שיש כאן מי הולך לישון עכשיו
אני מחכה גם שולחת חיבוק הרבה אהבה ונשיקה
 

חתולון*

New member
לילה טוב שבלולית

יופי של לילה הכנת לנו הרבה רעשנים כולם ישנים מחר יום חדש מוסר לכם ד"ש נגמרו לי הפנינים
 
../images/Emo108.gifחכה שניה חתולון

רגע מה זה כך הולכים לישון זה חברך האדום שרוצה מנוחה עד למחרתיים נגמרו הפנינים אז אומרים שלום
אני יביא לך גם גביע וגם יעמוד דום הצלחת לעמוד גם במשימה
וככה אתה הולך בלי להשאיר דבר מה
אז נדבר אחרי או לפני המסכה מי אמר אני ולא קיבל
חה חה חה לילה טוב חתולון את החלב תקבל בבוקר עם
ובלי לחץץץץץץץץץץץ לילה טוב
 
יוחזר חתולון לאייקון

חתולון לא הולכים לישון בלי רשות של חתלתול כך אתה משאיר את הכחולים לבד ......... איזה יופי שחברך אדום המדים כאן קפץ ונשאר או שגם הולך
עד 3 בבוקר חה חה חה ותגיד לו שאני מביאה לו
על הבוקר אז שיהיה מוכן
מחכה לסיכום שבועי בקוצר רוח
 

Mוניk

New member
חחחח רשעעעעעעע../images/Emo3.gif

גם אטרופין אין לי נע נע נע הרדמתי אותו בשיטת הזזז-בנג וגמרנו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

חתולון*

New member
מוניק..... לא ברורה לי השיטה

החלק הראשון "בשיטת הזזז" זה ברור לא צריך 3 פעמים לא ברור לי החלק השני..... "בנג" מכיר ב נ.נ בנגמ"ש מה זה "בנג" אהההההההההההה בראש של מוניק נגד ג'קוב גם אני יכולה
 
מוניקי אם אין ../images/Emo148.gif

אז לפחות שיהיה שימחה
ואני שולחת לך
כדי שיהי פורימי למרות שעבר לא ממזמן ושיהיה תמיד שמח ומלא ברכה ומחר לא תעמדי בתור אלה תבוא הישועה
שולחת לך במיוחד עם המון אהבה שמסכות יהיו רק כאלה
לילה טוב מוניקי
 
למעלה