חוויה אצל המלך
חברים וחברות יקרים . לקראת תחילת השבוע לא הייתי עימכם, כדי לחגוג יחד איתכם את חג הפורים , מקווה שעשיתם כאן ועם המשפחה חיים אצלי הייתה חוויה אצל המלך , ולא היה שום דבר מפרך אלה בהחלט מהנה , אי שם בדרום הזה לפני שבוע הודיע לי אישי , אני ואת בפורים במקום הכי הכי למרות שזה יכול להיות כל מקום , החלטנו אנחנו לנפוש בדרום אי שם קרוב לים , אילת נראתה פשוט מושלם טסנו בטיסה 40 דקות , כל המי ומה היה שם מה אפשר לצפות לחברי הפורום התגעגעתי מאוד
השתכנו במלון ולא הנסיכה, אלה קרוב יותר לנוף של הבריכה ביקרנו אצל המלך , וצפינו בשקיעה
התחפשנו יפה ויצאנו לבלות , בהמון אהבה
היינו במצפה התת ימי ושטנו באוניה דומה לזכוכית וראינו בע"ח שוחים במים ובבריה הימית
אתמול היינו במסע ג'יפים וראינו את עצי תמר שהשאירו לנו העירקאים דבר כה מוזר, זה עץ שנותן הכי הרבה פיריון , לפחות יאמר על יתרון היינו בחי בר היה נהדר, התחילה סופת חול לא ראינו את הדרך התמלאנו בחול מייגע מן הצד השני , ואפילו לעיינים דרך משקפיים הם עברו הייתה חוויה גם בדרך הנסיעה , שהמזג האוייר התחיל לההיות אביך נורא אז התנחמנו שלא היינו על יאכטה מפוארת , מי יודע לאיפה הסופה הייתה מעיפה אותנו ולאן הייתה עוברת.
והיינו גם במסיבת תחפושות נפלאה , שירי ילדות מהנים והמון שימחה
לא היה שם המן הרשע , אלה איש הפח מדורותי ומלכת הלבבות
מישהו שהתחפש למלת היופי , וראינו גם רקדנית איזה יופי
, נהננו צחקנו ועשינו חיים ועכשיו הגעתי לפורום אתכם בחוויות לשתף
מאחלת שבוע רגוע ושקט עם חיבוק נשיקה ורק תדעו שהכל אמת
אוהבת מאוד
חברים וחברות יקרים . לקראת תחילת השבוע לא הייתי עימכם, כדי לחגוג יחד איתכם את חג הפורים , מקווה שעשיתם כאן ועם המשפחה חיים אצלי הייתה חוויה אצל המלך , ולא היה שום דבר מפרך אלה בהחלט מהנה , אי שם בדרום הזה לפני שבוע הודיע לי אישי , אני ואת בפורים במקום הכי הכי למרות שזה יכול להיות כל מקום , החלטנו אנחנו לנפוש בדרום אי שם קרוב לים , אילת נראתה פשוט מושלם טסנו בטיסה 40 דקות , כל המי ומה היה שם מה אפשר לצפות לחברי הפורום התגעגעתי מאוד