חוג ציור ../images/Emo13.gif
אז אתמול היה החוג השני. נהנתי, גם המחברה וגם לראות שמצליח
התחלנו קצת עם טכניקות, אור וצל וכאלו... טוב זה למתחילות, המתקדמות ציירו להן על קנווסים..... התרגיל האחרון היה לצייר תפוח, האמת שבהתחלה לא היתי לגמרי מרוצה, אבל הבוקר אהבתי יותר מה שיצא, תראו בעצמכן. בעדינות, אני רק מתחילה
אז אתמול היה החוג השני. נהנתי, גם המחברה וגם לראות שמצליח