חוג ציור

דש1דש

New member
חוג ציור ../images/Emo13.gif

אז אתמול היה החוג השני. נהנתי, גם המחברה וגם לראות שמצליח
התחלנו קצת עם טכניקות, אור וצל וכאלו... טוב זה למתחילות, המתקדמות ציירו להן על קנווסים..... התרגיל האחרון היה לצייר תפוח, האמת שבהתחלה לא היתי לגמרי מרוצה, אבל הבוקר אהבתי יותר מה שיצא, תראו בעצמכן. בעדינות, אני רק מתחילה
 

אורora

New member
אחלה תפוח

גם אני מאוהבת בשלי, הדבר הכי מוצלח שציירתי אי פעם. מראה אותו בגאווה לכל מי שרוצה ( ומי שלא ). אבל אין לי SCANNER הילדים מאוד מרוצים מהביצועים. ואכן היה מאוד כיף אתמול.
 

catנוע

New member
פשששש....

ממש יפה. אולי יש תקווה גם למאותגרי ציור כמוני (אם פעם יהיה לי זמן וכסף פנוי)
 

נוRית

New member
מה בעדינות, מה?

זה ממש יפה... כל הכבוד לך. זה מה שיוצא בשעור שני? תיכף באמת נקבל הזמנה לתערוכה...
 

eרון1

New member
יום כיפור מתקרב בצעדי ענק

אולי זה הזמן להודות שחיפשת ברשת ציור של תפוח כדי לאייר את ההודעה על החוג החדש
סתאאאם!! שלא תחשבי בטעות שאני רצינית! ציור מקסים. מגלה כשרון חבוי... את בטוחה שמדובר בשיעור שני בלבד???
 
למעלה