חובשת
שלום,אני בת 15,וברצוני להיות בצבא חובשת.הבנתי שבנות לא יכולות להיות חובשות קרביות,האם זה נכון? ועוד שאלה,האם ציוני בית הספר משפיעים על האם תהייה חובש או לא? האם הפרופיל צריך להיות 97? ועוד שאלה,אם יש לי אלרגיות נגיד לקרדית אבק הבית ולדשא,האם זה יוריד לי פרופיל? תודה מראש =]
שלום,אני בת 15,וברצוני להיות בצבא חובשת.הבנתי שבנות לא יכולות להיות חובשות קרביות,האם זה נכון? ועוד שאלה,האם ציוני בית הספר משפיעים על האם תהייה חובש או לא? האם הפרופיל צריך להיות 97? ועוד שאלה,אם יש לי אלרגיות נגיד לקרדית אבק הבית ולדשא,האם זה יוריד לי פרופיל? תודה מראש =]