חובשת

ronali3

New member
חובשת

שלום,אני בת 15,וברצוני להיות בצבא חובשת.הבנתי שבנות לא יכולות להיות חובשות קרביות,האם זה נכון? ועוד שאלה,האם ציוני בית הספר משפיעים על האם תהייה חובש או לא? האם הפרופיל צריך להיות 97? ועוד שאלה,אם יש לי אלרגיות נגיד לקרדית אבק הבית ולדשא,האם זה יוריד לי פרופיל? תודה מראש =]
 

thebestdw

New member
לא נכון

-כל עוד תשרתי בחיל קרבי (בתור לוחמת כמובן..) את יכולה לצאת לקורס חובשים. -ציוני בצפר לא משפיעים על ההקצעות לחובשים. בשביל להיות חובש (קרבי) צריך נתונים מסויימים (שאני לא יודע אותם) שנקבעים ע"י המבחנים בצבא. אין קשר לציוני בצפר. -בשביל לשרת כחובש קרבי צריך להיות לוחם ביחידה קרבית.. מכאן שצריך פרופיל קרבי (לא בהכרח 97). תלוי ביחידה שתלכי אליה (נ"מ, קרקל..). -אין לי מושג.
 

ronali3

New member
עוד שאלה..

האם יש הבדל בין חובש בכיר, לפארמדיק בצבא? וקראתי איפה שהוא באינטרנט שבשביל להיות פרמדיקית אז צריך להיות קודם כל מתנדבת מע"רית במד"א. האם זה נכון? וחובש הוא בחיל הרפואה נכון? תודה :)
 

thebestdw

New member
עונה

חובש בכיר? למה את מתכוונת חובש בכיר? -בהחלט יש הבדל. לפראמדיק יש הרבה יותר סמכויות מאשר לחובש (בכל מה שקשור לרפואה). קראתי גם איפה שהוא שבשביל להיות פראמדיק צריך להיות מתנדב במד"א, אבל יצא לי להפגש עם מישהי שהייתה באמצע המיונים, או הקורס (לא זוכר כבר) של פראמדיקים. והיא לא התנדבה במד"א. - חובש מרפאה הוא בחיל הרפואה (עד כמה שיודע לי). חובש קרבי שייך לחיל שהוא התגייס אליו.
 
למעלה