חובבנית מתחילה

ashlaya

New member
חובבנית מתחילה

אבל ממ לא מתייאשת הנה 2 תמונות של מתחילה אז הבצק דק מידי וההדבקות לא משהו אשמח לקבל טיפים והערות
 

ashlaya

New member
והשניה

זה רק הטרקטור שאמור להיות על העוגה אני וחברה הכנו במשך 3 וחצי שעות
 

t a l talim

New member
הטרקטור מקסים!

וגם הציור חמוד... יופי של התחלה
 

net the jet

New member
איזה חמוד ! מחר אני צריכה להכין

טרקטור לאחיין שלי ! נראה מה יצא!
 

ashlaya

New member
מי יודעת איך מתקנים

את החיבורים של העטיפה של הטרקטור בכלל כשעוטפים מרובעים וצורות לא סימטריות
 
למעלה